|
|
CV
Blackboard
|
|
Secretara Ec. Adriana BOTA
Strada Teodor Mihali, Nr. 58-60
Campus FSEGA
400591, Cluj-Napoca, Romania
Tel: +40 264 418 652/3/4/5
Fax: +40 264 412 570
Int: 5764 Birou: 526
E-mail:
adriana.bota
|
Data nasterii: |
00-00--00- |
Nationalitate: |
română |
Experienta Profesionala: |
2017 – prezent
Universitatea „Babeş - Bolyai”, Cluj – Napoca
Facultatea de Ştiinţe Economice şi Gestiunea Afacerilor,
Departamentul de Ştiinţe Economice şi Gestiunea Afacerilor în Limba Germană,
SECRETARĂ
Principalele activităţi şi responsabilităţi:
Asigurarea unei bune comunicări cu toate departamentele facultăţii şi transmiterea corectă şi în timp util a informaţiilor.
2012 – 2017
Universitatea „Babeş - Bolyai”, Cluj – Napoca
Facultatea de Ştiinţe Economice şi Gestiunea Afacerilor,
Departamentul de Ştiinţe Economice şi Gestiunea Afacerilor în Limba Germană,
Şcoala Doctorală Ştiinţe Economice şi Gestiunea Afacerilor
SECRETARĂ
Principalele activităţi şi responsabilităţi:
Asigurarea unei bune comunicări cu toate departamentele facultăţii și a Institutului de studii doctorale, transmiterea corectă şi în timp util a informaţiilor.
2007 – 2012
Universitatea „Babeş - Bolyai”, Cluj – Napoca
Facultatea de Ştiinţe Economice şi Gestiunea Afacerilor,
SECRETARĂ
Principalele activităţi şi responsabilităţi:
Asigurarea unei bune comunicări cu toate departamentele facultăţii şi transmiterea corectă şi în timp util a informaţiilor. |
Educatie Formare: |
2008 – 2009
Universitatea „Babeş - Bolyai”, Facultatea de Ştiinţe Economice şi Gestiunea Afacerilor, Cluj-Napoca, specializarea Audit şi Convergenţă Contabilă – Master
2004 – 2008
Universitatea „Babeş - Bolyai”, Facultatea de Ştiinţe Economice şi Gestiunea Afacerilor, Cluj-Napoca, specializarea Contabilitate şi Informatică de Gestiune – Licenţă
|
Limba materna: |
română |
Limbi Straine: |
engleză
|
Aptitudini sociale: |
Spirit de echipă, am experienţa muncii în echipă, pe care o practic la locul de muncă;
Abilităţi de comunicare, stăpânire de sine, responsabilitate, iniţiativã, auto-organizare, uşurinţă în stabilirea contactelor cu terţi, competenţe de comunicare scrisă şi aplecare spre detaliu.
|
Aptitudini organizatorice: |
Bune competenţe organizatorice dobândite ca secretară a Facultăţii de Ştiinţe Economice şi Gestiunea Afacerilor, responsabilă cu organizarea liniei germane de studiu şi a şcolii doctorale. |
Aptitudini tehnice: |
O bună cunoaştere a instrumentelor Microsoft Office (Excel, Word, PowerPoint), precum şi navigare pe Internet |
Permis Conducere: |
B |
Informatii suplimentare: |
Referinţe:
Prof.univ.dr. Mihaela DRĂGAN, Director departament – Departamentul de Științe Economice și Gestiunea Afacerilor în Limba Germană din cadrul Facultăţii de Ştiinţe Economice şi Gestiunea Afacerilor, str. Teodor Mihali nr. 58-60, Cluj-Napoca, tel. 0264 418 652, int. 5865
|
Ultima actualizare: 2024-07-11
|
|
|