|
Prof.univ.dr. Ciprian Marcel POP
Strada Teodor Mihali, Nr. 58-60
Campus FSEGA
400591, Cluj-Napoca, Romania
Tel: +40 264 418 652/3/4/5
Fax: +40 264 412 570
Int: 5885 Birou: 124
E-mail:
marcel.pop
Orar de consultatii: Marti sau Joi 11.30-13.00, sala 124 sau Zoom |
Data nasterii: |
13-10--74- |
Nationalitate: |
romana |
Experienta Profesionala: |
Martie 2014 pana in prezent - Universitatea �Babes-Bolyai�, Strada M. Kogalniceanu No. 1, 400473 Cluj-Napoca, Facultatea de Stiinte Economice si Gestiunea Afacerilor, Departamentul de Marketing, Profesor, Predarea si/sau seminarizarea unor discipline din domeniul marketingului, cum ar fi: Bazele marketingului, Marketing Strategic, Targuri si Expozitii, Politici de Marketing, Marketingul Serviciilor
Martie 2007 - Martie 2014 - Universitatea �Babes-Bolyai�, Strada M. Kogalniceanu No. 1, 400473 Cluj-Napoca, Facultatea de Stiinte Economice si Gestiunea Afacerilor, Catedra de Marketing, Conferentiar, Predarea si/sau seminarizarea unor discipline din domeniul marketingului, cum ar fi: Bazele marketingului, Marketing Strategic, Targuri si Expozitii, Politici de Marketing, Marketingul Serviciilor, Publicitate.
Martie 2003 �Martie 2007 - Universitatea �Babes-Bolyai�, Strada M. Kogalniceanu No. 1, 400473 Cluj-Napoca, Facultatea de Stiinte Economice si Gestiunea Afacerilor, Catedra de Marketing, Lector, Predarea si/sau seminarizarea unor discipline din domeniul marketingului, cum ar fi: Bazele marketingului, Marketing Strategic, Targuri si Expozitii, Marketing Industrial, Marketing International, Marketingul Serviciilor.
Octombrie 1997-Martie 2003 - Universitatea �Babes-Bolyai�, Strada M. Kogalniceanu No. 1, 400473 Cluj-Napoca, Facultatea de Stiinte Economice si Gestiunea Afacerilor, Catedra de Marketing, Lector, Predarea si/sau seminarizarea unor discipline din domeniul marketingului, cum ar fi: Bazele marketingului, Marketing Strategic, Cercetari de marketing, Conducerea si Promovarea Vanzarilor, Marketing International, Marketingul Serviciilor |
Educatie Formare: |
Noiembrie 1998 � Decembrie 2004 - Doctorand in Economie, Universitatea �Babe�-Bolyai� Cluj-Napoca, Facultatea de Stiinte Economice, Catedra de Marketing
Universitatea de Vest Timisoara, Facultatea de Stiinte Economice, Catedra de Marketing
Doctor �n Economie, specializarea Marketing
1993 �1997 - Student, Universitatea �Babes-Bolyai� Cluj-Napoca, Facultatea de Stiinte Economice, Specializarea Comert-Marketing, Licenta �n Stiinte Economice, specializarea Comert-Marketing |
Limba materna: |
romana |
Limbi Straine: |
engleza - excelent/bine/excelent (atestat de competenta lingvistica)
franceza - bine/bine/bine (atestat de competenta lingvistica)
italiana - bine/baza/bine |
Aptitudini sociale: |
Spirit de initiativa, dispus de a face munca in echipa, motivat, ordonat, capabil sa lucrez sub presiune, onest, altruist, activ, dispus sa-mi asum responsabilitati. |
Aptitudini organizatorice: |
-februarie 2007 - martie 2008, Director al Oficiului Programelor Europene al Universitatii Babes-Bolyai
- membru �n echipa de organizare a �Conferintei Internationale Marketing � actualitati si perspective, Cluj-Napoca, noiembrie 2004, organizata de Universitatea �Babes-Bolyai�, Facultatea de Stiinte Economice si Gestiunea Afacerilor
-membru �n echipa de organizare a �Conferintei Internationale Competitivitatea Economiilor Nationale si Integrarea Europeana�, Cluj-Napoca, septembrie 2003, Universitatea Babes-Bolyai, Facultatea de Studii Europene
-2003- 2008 � director al Centrului ProInvest al Universitatii Babes-Bolyai Cluj-Napoca
-director sau membru �n colectivul academic al mai multor Granturi, finantate de Banca Mondiala, Comisia Europeana, diverse organizatii economice.
-referent de specialitate �n cadrul unor manifestari expozitionale desfasurate la Expo-Transilvania Cluj-Napoca.
|
Aptitudini tehnice: |
Windows, Microsoft Office, Internet |
Alte competente: |
-2 carti �n calitate de autor unic,
-20 carti cu mai multi autori,
-89 de articole publicate in reviste de specialitate si �n volumele unor conferinte nationale si internationale, precum si 2 recenzii ale unor lucrari de specialitate
|
|