Conf.univ.dr. Mihai Florin BĂCILĂ
Strada Teodor Mihali, Nr. 58-60
Campus FSEGA
400591, Cluj-Napoca, Romania
Tel: +40 264 418 652/3/4/5
Fax: +40 264 412 570
Int: 5868
Birou: 322
E-mail: mihai_bacila@yahoo.com
Orar de consultatii: Miercuri: 16:15-17:15; Joi 16:15-17:15

Data nasterii: 09-04-1979
Nationalitate: Romana
Experienta Profesionala: • Februarie 2013 pana in prezent - Conferentiar universitar
Universitatea Babeş-Bolyai, Str. M. Kogălniceanu, Nr. 1, 400473, Cluj-Napoca, Facultatea de Ştiinţe Economice şi Gestiune a Afacerilor, Catedra de Marketing.
Discipline: Marketingul serviciilor nelucrative, Marketing on-line, Bazele marketingului, Cercetari de marketing, Marketing relational, Marketing direct

• Februarie 2009 -Februarie 2013 - Lector universitar
Universitatea Babeş-Bolyai, Str. M. Kogălniceanu, Nr. 1, 400473, Cluj-Napoca, Facultatea de Ştiinţe Economice şi Gestiune a Afacerilor, Catedra de Marketing.
Discipline: Marketingul serviciilor nelucrative, Marketing on-line, Bazele marketingului, Cercetari de marketing, Politici de marketing, Marketing international

• Februarie 2011 pana 2017 - Analist marketing
Business Logic Systems Ltd. Str. Piteşti, nr. 16, 400119, Cluj-Napoca, jud. Cluj,
Participarea la dezvoltarea aplicaţilor informatice pentru gestiunea relaţiilor cu clienţii, întocmirea de studii de segmentare a clienţilor

• Februarie 2005 - Februarie 2009 - Asistent universitar
Universitatea Babeş-Bolyai, Str. M. Kogălniceanu, Nr. 1, 400473, Cluj-Napoca, Facultatea de Ştiinţe Economice şi Gestiune a Afacerilor, Catedra de Marketing.

• Octombrie 2002 - Octombrie 2004 - Doctorand cu frecvenţă
Universitatea Babeş-Bolyai, Str. M. Kogălniceanu, Nr. 1, 400473, Cluj-Napoca, Facultatea de Ştiinţe Economice şi Gestiune a Afacerilor, Catedra de Marketing.

• Februarie 2002 - Octombrie 2002 - Preparator universitar
Universitatea Romano-Germană din Sibiu, Facultatea de Ştiinţe Economice şi Calculatoare, Departamentul de Marketing, Calea Dumbrăvii, Nr. 28-32, Sibiu, jud. Sibiu, Romania.
Educatie Formare: • Octombrie 2004 - Septembrie 2008
Academia de Studii Economice Bucureşti, Facultatea de Marketing
Doctorand fara frecventa in domeniul Marketing
Titlul tezei: Cercetari de marketing in institutiile de invatamant superior

• Octombrie 2002 - Septembrie 2004
Universitatea Babeş-Bolyai din Cluj-Napoca, Facultatea de Ştiinţe Economice
Doctorand cu frecventa in domeniul Marketing

• Octombrie 2001 - Septembrie 2002
Universitatea Babeş-Bolyai Cluj-Napoca, Facultatea de Ştiinţe Economice
Specializarea Strategii si politici de marketing si management - Studii aprofundate

• Octombrie1997 - Septembrie 2001
Universitatea Babeş-Bolyai din Cluj-Napoca, Facultatea de Ştiinţe Economice
Specializarea Comert-Marketing - Studii nivel licenta

• Octombrie 1993 - Septembrie 1997
Liceul Scoala Nationala de Gaz, Medias
Specializarea Finante-Contabilitate - Studii nivel bacalaureat
Limba materna: Romana
Limbi Straine: • Engleza
• Franceza
Aptitudini sociale: Aptitudini de comunicare personală/publică şi de adaptare la medii multiculturale, acumulate în urma activităţilor didactice profesionale, a participărilor şi prezentărilor în cadrul conferinţelor internaţionale, simpozioanelor şi a altor activităţi de grup, precum şi în urma activităţilor legate de relaţiile cu colegii, studenţii şi clienţii.
Aptitudini organizatorice: Aptitudini de muncă în echipă, conducere şi gestiunea proiectelor prin organizarea activităţilor didactice profesionale, co-organizării mai multor conferinţe internaţionale, simpozioane şi activităţi de grup, precum şi prin elaborarea în comun a mai multor lucrări cu caracter ştiinţific;

• Codirector in departamentul Imagine si marketing al Universitatii Babes-Bolyai din Cluj-Napoca
• Organizator din partea Catedrei de Marketing a Conferinţei Internaţionale Simpozionul Internaţional Specializare, Integrare şi Dezvoltare.
• Membru in comitetul de organizare a Conferinţei Internaţionale Marketing, Perspective şi Semnificaţii Contemporane
• Membru în comitetul ştiinţific al conferinţei internaţionale "Marketing from Information to Decision"
Aptitudini tehnice: Utilizare calculator
Aptitudini calculator: Windows, Microsoft Office, Spss, Internet, Editare filme
Aptitudini artistice: Eseist
Alte competente: • Formator/ Certificat de formator, S.C. Learn&Vision S.R.L., Cluj-Napoca, România
• Distincţia "Profesor Bologna" acordată de ANSOR în 2012.
• Membru al Association Française du Marketing (2007-2008)
Permis Conducere: B
Informatii suplimentare: • Membru in granturi si proiecte de cercetare:
1. Cercetare privind dezvoltarea unui sistem integrat, complex si interactiv de informatii pentru asistarea deciziilor de marketing ale organizatiilor romanesti in vederea cresterii competitivitatii (Proiect PNCDI II, Programul "Parteneriate in domenii prioritare", 2007-2010)
2. Marketing educational - elaborarea unui model de sistem informational de marketing pentru domeniul universitar conform standardelor europene in domeniu (Grant CNCSIS Tip A, 2007-2008)
3. Cercetare comparativă privind factorii de influenţă a eficienţei Leadersipului strategic la întreprinderile mici şi mijlocii în contextual globalizării şi regionalizării ( Grant CNCSIS 2004-2005)

• Membru in proiecte de mobilitati Leonardo da Vinci :
1. Sisteme informaţionale pentru un parteneriat de factură Europeană între universităţi şi mediul socio-economic (Universitatea din Udine, Octombrie 2005 - Decembrie 2005)

• Membru in proiecte POSDRU:
1. Formator şi evaluator în cadrul programului P6 din proiectul POSDRU 63908 "Perfecţionarea cadrelor didactice din învăţământul liceal, care predau discipline economice" (2011-2013)