|
Lect.univ.dr. Anamaria Petre
Strada Teodor Mihali, Nr. 58-60
Campus FSEGA
400591, Cluj-Napoca, Romania
Tel: +40 264 418 652/3/4/5
Fax: +40 264 412 570
Int: 5893 Birou: 212
E-mail:
anamaria.petre
Orar de consultatii: https://calendar.app.google/nFMkQBP93XuCtT887 |
| Data nasterii: |
10-09--00- |
| Nationalitate: |
română |
| Experienta Profesionala: |
Perioada: octombrie 2013-prezent
Angajator: Universitatea Babeş-Bolyai, Cluj-Napoca, FSEGA
Funcția: Lector universitar
Activităţi principale și responsabilităţi:
- susținerea cursurilor la disciplinele Management în comerț și turism, nivel licență, respectiv e-MRU, Managementul performanței și Management hotelier, nivel masterat;
- susținerea seminarelor la disciplinele: Managementul producţiei, Management operaţional, Managementul resurselor umane, Management în comerţ şi turism, Managementul muncii și Management;
- coordonare lucrări de licenţă și disertație;
- activităţi de tutoriat;
- coordonarea studenților în realizarea dosarelor de practică în calitate de responsabil practică;
- cercetare ştiinţifică în domeniile de competenţă.
_________________________________________________________________________________________________________
Perioada: februarie 2009-septembrie 2013
Angajator: Universitatea Babeş-Bolyai, Cluj-Napoca, FSEGA, Departamentul de Management
Funcția: Asistent universitar
Activităţi principale și responsabilităţi:
- sustinerea cursului la disciplina Management în comerț și turism;
- sustinerea seminarelor la disciplinele: Managementul producţiei, Management operaţional, Managementul resurselor umane, Managementul muncii şi Management în comerţ şi turism;
- activităţi de tutoriat;
- cercetare ştiinţifică în domeniile de competenţă.
__________________________________________________________________________________________________________
Perioada: februarie 2007- februarie 2009
Angajator: Universitatea Babeş-Bolyai, Cluj-Napoca, FSEGA
Funcția: Colaborator extern
Activităţi principale și responsabilităţi:
- sustinerea seminarelor la disciplinele: Management în comerţ şi turism, Managementul muncii, Managementul producției și Managementul serviciilor;
- cercetare ştiinţifică în domeniile de competenţă. |
| Educatie Formare: |
Perioada: Octombrie 2007 - septembrie 2012
Forma de învăţământ: studii doctorale
Instituţia de învăţământ: Universitatea Babeş-Bolyai Cluj-Napoca, FSEGA
Domeniul fundamental de cercetare: Management
Titlul tezei de doctorat: Managementul diversificării serviciilor în unitățile de turism
Calificare obținută: Doctor în management
___________________________________________________________________________
Perioada: Octombrie 2006-Iunie 2007
Forma de învăţământ: studii aprofundate
Instituția de învăţământ: Universitatea Babeş- Bolyai Cluj – Napoca, FSEGA
Programul studiat: Managementul dezvoltării afacerilor
Titlul lucrării de disertaţie: Sisteme informatice utilizate în turism
Tipul calificării: Diplomă masterat
___________________________________________________________________________
Perioada: Octombrie 2002 – Iulie 2006
Forma de învăţământ: studii universitare
Instituţia de invatamant: Universitatea Babeş- Bolyai Cluj – Napoca, FSEGA
Programul studiat: Economia comerţului, turismului şi serviciilor
Titlul lucrării de licenţă: Branding Ţara Dornelor
Tipul Calificării: Diplomă Licenţă |
| Limba materna: |
Română |
| Limbi Straine: |
Engleză - Citit: nivel avansat, Vorbit: nivel intermediar, Scris: nivel avansat (Certificat de Competenţă Lingvistică în Engleză de afaceri eliberat de Centrul Lingua din cadrul Universităţii „Babeş-Bolyai” Cluj-Napoca, Facultatea de Ştiinţe Economice şi Gestiunea Afacerilor)
Italiană - Citit: nivel avansat, Vorbit: nivel intermediar, Scris: nivel intemediar (autoevaluare) |
| Aptitudini sociale: |
Competenţe de comunicare dezvoltate prin implicarea în proiecte de muncă în echipă şi voluntariat, consolidate prin obţinerea Certificatului de Formator, eliberat de Ministerul Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale şi de Ministerul Educaţiei, Cercetării, Tineretului şi Sportului (februarie 2012);
Abilităţi de interrelaţionare şi îndrumare dezvoltate prin desfăşurarea activităţilor de predare-învăţare, consolidate prin participarea la numeroase workshop-uri organizate de HR Club în parteneriat cu Facultatea de Ştiinţe Economice şi Gestiunea Afacerilor.
|
| Aptitudini organizatorice: |
Dețin competențe solide de coordonare, organizare, lucru în echipă, management de proiect și comunicare, dezvoltate prin implicarea activă în comisii și oficii administrative ale facultății, precum și în organizarea de evenimente studențești și academice. Activitățile desfășurate au implicat atât planificare și coordonare, cât și comunicare directă și online cu membri ai comunității academice și profesionale:
▪ Organizare de evenimente în cadrul Oficiului pentru Alumni (2020-prezent): „ALUMNI care ne inspiră”, „Mentor Alumni FSEGA”, „FSEGA Alumni Days”;
▪ Implicare în activitățile Oficiului pentru admitere și ofertă educațională (2020-prezent): membră în Comisia de admitere la nivel de facultate, promovarea ofertei educaționale, coordonarea proceselor de înscriere;
▪ Activitate în cadrul incubatorului de afaceri pentru studenți UBB Student i-Lab (iul. 2023 – dec. 2024): organizare de evenimente și comunicare cu studenții;
▪ Coordonare studenți în cadrul FSEGA International Week (2019–2023)
▪ Membră în Comisia de admitere la programul de master Managementul Resurselor Umane (2019-prezent)
▪ Organizare conferință: membră în comitetul de organizare al Managerial Challenges of the Contemporary Society( 2019 și 2021)
▪ Membră în Comisia stiintificã de evaluare și jurizare pentru Concursului național de antreprenoriat "Târgul de primãvarã al firmelor de exercițiu" (2024 și 2025)
▪ Reprezentare instituțională: membră în Biroul electoral al secției de votare FSEGA (2023-prezent), Responsabil de studii al programului de licență Management învățământ la distanță (2024-prezent), Responsabil comunicare la programul de master Managementul resurselor umane (2024-prezent) |
| Aptitudini calculator: |
- Microsoft Office - nivel avansat
- SPSS - nivel mediu
- Revisal - nivel mediu
- SMART PLS - nivel mediu |
| Alte competente: |
▪ Competenţe de cercetare, formare continuă şi publicare, dobândite în perioada studiilor doctorale, care mi-au permis publicarea de lucrări ştiinţifice în reviste de specialitate;
▪ Abilităţi de prezentare consolidate prin participarea la conferinţe naţionale şi internaţionale;
▪ Membră în cadrul International Review Board al International Perm Forum "Science and Global Challenges of the 21st Century" organizat în cadrul Perm State University (2021)
▪ Certificat de Formator, eliberat de Ministerul Educaţiei, Cercetării, Tineretului şi Sportului (februarie 2012);
▪ Activități de formare în cadrul cursurilor acreditate (Inspector resurse umane și Competențe antreprenoriale organizate de Centrul de Orientare și Consiliere Profesională din cadrul FSEGA, 2019-2021)
▪ Coordonator lucrări grad didactic 1 (2021-prezent)
▪ Absolvire program post-universitar de Educație permanentă de perfecționare profesională a adulților denumit ”Psihopedagogie universitară: Reconsiderarea paradigmei psiho-educaționale pentru generația contemporană” (2022)
▪ Formator în cadrul Centrului de Training pentru Turism UBB (mai 2021-mai 2022)
|
| Permis Conducere: |
Categoria B, din anul 2007 |
| Informatii suplimentare: |
1. Octombrie 2025-prezent: Formator afaceri sustenabile în cadrul proiectului PEO 311826 GreenSeed cu titlul ”Practică studențească pentru o economie verde”
2. Decembrie 2024-prezent: Expert-Promotion Specialist în cadrul proiectului CircleREdu - Educație pentru Economia Circulară și Inginerie Inversă pentru Tranziția Verde
3. Martie-Noiembrie 2022: Expert învățământ în cadrul proiectului CNFIS ”Facilitarea angajabilitatii absolventilor prin dezvoltarea competențelor transversale relevante pentru noile ocupații – EUCompetent”
4. Februarie-iulie 2021; ianuarie-iunie 2022: Coordonator întreprinderi simulate în proiectul POCU 130631 "Practică pentru o dezvoltare durabilă";
5. Iulie 2019-martie 2022: Formator şi Responsabil platforma online de învățare în proiectul POCU 123793 "Cercetător, viitor antreprenor – Noua Generaţie”
6. Martie-septembrie 2014: Responsabil raportare în proiectul Dezvoltarea carierei prin consilierea și formarea profesională a forței de muncă cu studii superioare, POSDRU/132/5.1/G/135285
7. Noiembrie 2010-octombrie 2012: Responsabil raportare în proiectul „Fereastră spre ocuparea forţei de muncă cu studii superioare”, POSDRU/104/5.1/G/78225
8. Ianuarie-februarie 2012; mai-iulie 2012; mai-iulie 2013: Formator în proiectul „Perfecţionarea cadrelor didactice, din învăţământul liceal, care predau discipline economice”, POSDRU/87/1.3/S/63908
9. Septembrie 2012-octombrie 2013: Responsabil practică în proiectul „Distribuţia în actualitate prin simulare de firmă cu suport IT pentru sisteme moderne de automatizare a forţei de vânzări”, POSDRU/109/2.1/G/82553
10. Octombrie 2009-septembrie 2010: Responsabil practică în proiectul „Convergenţa pregătirii universitare cu viaţa activă”, POSDRU/7/2.1/S/1
|
|