|
Lect.univ.dr. Maria Luiza SOUCA
Strada Teodor Mihali, Nr. 58-60
Campus FSEGA
400591, Cluj-Napoca, Romania
Tel: +40 264 418 652/3/4/5
Fax: +40 264 412 570
Int: 5871 Birou: 311
E-mail:
luiza.souca
Orar de consultatii: Miercuri: 9:40-11:10, Joi: 14:00-15:30 |
Data nasterii: |
16-11-1982 |
Nationalitate: |
Romana |
Experienta Profesionala: |
Septembrie 2014 – Prezent :
Lector universitar la Departamentul Marketing avand ca activitate sustinerea cursurilor
- "Fundamentele Serviciilor"
- "Negocierea Afacerilor"
- "Marketingul Serviciilor"
- "Instrumente si Tehnici de Promovare"
- "Marketing in Social Media"
Februarie 2013 – Septembrie 2014:
Asistent universitar la Departamentul Marketing avand ca activitate sustinerea seminariilor de "Economie in Turism", "Marketing in Turism" si "Negocieri in Turism", in cadrul Facultatii de Stiinte Economice si Gestiunea Afacerilor si a Facultatii de Geografie, UBB;
Februarie 2009 – Februarie 2013:
Asistent universitar la Departamentul Marketing avand ca activitate sustinerea seminariilor de „Marketing in Turism” si „Negociere in Turism", in cadrul Facultatii de Stiinte Economice si Gestiunea Afacerilor si a Facultatii de Geografie, UBB;
Decembrie 2007– Septembrie 2008 :
Referent Marketing in cadrul agentiei de publicitate SC Fidelis Media SRL;
Februarie 2008 – Iunie 2008 :
Colaborator al Catedrei de Marketing la sustinerea seminariilor de "Comportamentul consumatorului” si „Negocierea Afacerilor”, in cadrul Facultatii de Stiinte Economice si Gestiunea Afacerilor, UBB;
Octombrie 2007 – Ianuarie 2008 :
Colaborator al Catedrei de Marketing la sustinerea seminariilor de „Marketing Financiar Bancar”, in cadrul Facultatii de Stiinte Economice si Gestiunea Afacerilor, UBB;
Decembrie 2006 – Octombrie 2007:
Referent Marketing in cadrul agentiei de publicitate si PR Signatura;
Februarie – Iunie 2006 :
Colaborator al Catedrei de Marketing la sustinerea seminariilor de „Bazele Marketingului”, in cadrul Facultatii de Stiinte Economice si Gestiunea Afacerilor, UBB;
Decembrie 2004 :
Operator de interviu pentru centrul ProInvest; |
Educatie Formare: |
2009 – 2012: Facultatea de Stiinte Economice si Gestiunea AFacerilor, UBB, Cluj-Napoca
Doctorat – Scoala Doctorala de Marketing, absolvit cu calificativul Magna Cum Laude;
2001 – 2006 : Facultatea de Stiinte Economice si Gestiunea Afacerilor, UBB, Cluj-Napoca
Masterat - sectia Strategii si Politici de Marketing si Managementul Unitatilor Economice, absolvit cu media 9.91;
Sectia Informatica Economica: absolvita in 2006;
Sectia Marketing: absolvita in 2005 cu media 9,89 – sefa de promotie;
1997 – 2001 :
Liceul Teoretic „Nicolae Balcescu”, Cluj-Napoca, profil matematica-informatica; |
Limba materna: |
Romana |
Limbi Straine: |
Limba engleza: citit, scris si vorbit – nivel avansat
Limba franceza: citit, scris si vorbit – nivel mediu
|
Aptitudini sociale: |
Bune abilitati de comunicare si munca in echipa, curiozitate si dorinta de a invata, seriozitate si rabdare |
Aptitudini calculator: |
2001 - Atestat de ajutor de programator in limbajele Pascal si FoxPro
Cunostinte excelente de utilizare a calculatoarelor personale compatibile IBM;
|
Alte competente: |
Certificat de competenta lingvistica Cambridge, nivel CPE, absolvit cu nota A |
|