|
CDA Eleonora Dobre
Strada Teodor Mihali, Nr. 58-60
Campus FSEGA
400591, Cluj-Napoca, Romania
Tel: +40 264 418 652/3/4/5
Fax: +40 264 412 570
E-mail:
eleonora.dobre
|
Data nasterii: |
31-07-1980 |
Experienta Profesionala: |
Decembrie 2022 - prezent
Senior People Lead
Temenos
Dezvoltare si implementare strategie de HR;
Gestionare resurse, echipe&buget;
Dezvoltare si cultivare comunicare in companie.
Aprilie 2022 - Noiembrie 2022
HR Manager
Zenitech
Dezvoltare si implementare strategie de HR;
Gestionare resurse, echipe&buget;
Dezvoltare si cultivare comunicare in companie..
Aprilie 2021 – Aprilie 2022
Group HR Manager
Jpard
Dezvoltare si implementare strategie de HR;
Gestionare resurse, echipe&buget;
Dezvoltare si cultivare comunicare in companie.
Februarie 2021 – prezent
Profesor asociat
Universitatea Babes-Bolyai
Managementul Resurselor Umane
Martie 2019 – prezent
Membru de Board
Festivalul de Teatru Ideo Ideis
Ianuarie 2017 - 2019
Director
FUNDATIA DREPTUL LA EDUCATIE
Dezvoltare si implementare strategie;
Gestionare resurse, echipe&buget;
Dezvoltare si cultivare parteneriate;
Implementare bune practici Fundatia OTP Fay Andras;
Dezvoltare proiecte noi, atragere fonduri externe, hub financiar, coworking space
Iulie 2015 – Ianuarie 2017
Manager de Dezvoltare Organizațională și Manager de Recrutare
OTP BANK ROM NIA
Coordonare de proiecte si echipe de lucru;
Administrarea/managementul intregii activitati; echipa de 4 si terti
Identificarea de noi oportunitati pentru dezvoltarea companiei;
Derularea de programe de formare profesionala;
HR in program de fuziune
Octombrie 2013 - Iulie 2015
Analist de Recrutare si Dezvoltare Organizationala
OTP BANK ROM NIA
Contribuția la deciziile referitoare la: mișcări interne, de retenție, succesiune, promovare
Participarea la activitățile interdepartamentale de formare: inducerea de noi angajari, proiect de management al talentelor, etc.
Manager de proiect Internship
Manager de proiect Contributor Talent
Mai 2013 – Iulie 2015
Consultant
Fundația Dreptul la Educație
Realizarea activității de start-up referitoare la Fundația Dreptul la Educație, ca principal proiect de CSR al băncii.
Implementarea celor mai bune practici si activități de tip franciza legate de Centrul de învățământ drept companie mamă.
Dezvoltarea la nivel local a propriilor module educaționale si livrarea cursurilor de formare (educatie financiara, antreprenoriat, consiliere).
2008-2013
Manager al Secretariatului Central
OTP BANK Romania
Gestionarea portofoliului de reglementări interne, organizarea de comitete de decizie, corespondenta, comunicarea cu autoritățile de supraveghere locale, societatea-mamă
Administrarea bugetului: operațiuni de prognoză, planificare, monitorizare
Sprijin comitetelor de monitorizare a debitului deciziilor, monitorizarea, participarea la proiecte legate de dezvoltarea de produse și a fluxurilor de optimizare.
Iulie 2004- Martie 2007
IDTH, Ofițer de comunicare
Divizia Comercială a Ambasadei Ungariei în România, București.
Suport comercial de intrare oferit investitorilor: B2B, macro data economica a ofertei, mediul de informații legal de aprovizionare,
Activități legate de PR, comunicare: cele primite de Avizare Posibilități de promovare, furnizare de informații în domeniul marketingului.
Ianuarie 2000 - Iunie 2004
Ofiter de presa
Uniunea Democratica Maghiara din Romania (www.rmdsz.ro)
Presa: organizare conferinta de presa, mentinerea relatiilor cu media reprezentatitva, dezvoltare analiza calitativa si cantitativa.
Biroul de presa: crearea birou de presa bilingv, monitorizare presa
Campanie: Membru in staff-ul campaniei (national/prezidential si local), contribuind la campania de dezvoltare a platformei de training-uri.
|
Educatie Formare: |
01 Octombrie 2021- In desfasurare
Doctorand, Sociologie
Universitatea Babes Bolyai, Facultatea de Sociologie și Asistență Socială
Impactul schimbărilor demigrafice asupra proceselor de resurse umane
05 Mai 2021
Certificat: Expert in Legislatia Muncii
Absolute School
Legislatia Muncii
01 Octombrie 2018 - 01 Iulie 2020
Masterat în Sociologie
Universitatea București, Facultatea de Filosofie, UNESCO Chair
Management Intercultural
Iunie 2016
„Bancile, educatia financiara si responsabilitatea sociala”
Summer Banking Academy – Institutul Bancar Roman
Aprilie 2014
Trainer
Școala de training „Stand up training” - Cod COR: 242402
Pregatirea formarii
Efectuarea formarii
Evaluarea cursantilor
Revizuirea si promovarea programului de instruire
Ianuarie 2014
Certificat de Management Profesional
CODECS
Modulul 1: Oameni si Organizatii
Modulul 2: Marketing
Modulul 3: Integrarea Schimbarii
Octombrie 2012
Certificat de absolvire - The Life style Inventory – LSI („Inventarul Stilului de Viata”)
Human Synergistics International, Bucharest
Instrument de dezvoltare individuala care utilizeaza autoevaluarea si feedback-ul pentru a identifica tipuri de gandire si stiluri comportamentale.
01 Octombrie 1991- 01 Iulie 2002
Licențiat în Stiințe Politice
Universitatea Babes Bolyai, Facultatea de Științe Politice, Administrative și de Comunicare
Cunostinte dobandite: stiinte politice, modul de organizare al societatii, management, leadership, etica, organizatii, politici publice, studii europene, cercetare, economie, administratie publica etc.
|
Limba materna: |
maghiară, română |
Limbi Straine: |
germană: A1
engleză: C2 |
|