Obiectivul nostru
Aria de expertiza
Aria de expertiză MARKETING:
• Domenii majore: Cercetări de marketing, Comportamentul consumatorului, Strategii şi politici de marketing, Marketing online, Marketing relaţional, Marketing direct şi comunicare promoţională, Marketingul mărcii, Marketing B2B;
• Subdomenii: Merchandising, Negocierea afacerilor, Conducerea si promovarea vânzărilor, Publicitate, Estetică in marketing, Responsabilitate socială (CSR),Târguri şi expoziţii, Marketingul inovării;
• Marketing - domenii specifice: Marketingul serviciilor, Marketing financiar-bancar, Marketing internaţional, Marketingul evenimentelor, Marketingul achiziţiilor, Marketing în turism şi industria ospitalităţii, Marketing în comerţ, Marketingul organizaţiilor non-profit, Marketing religios, Marketingul produselor de lux, Marketing educaţional, Marketing politic, Fashion marketing, Agromarketing;
Aria de expertiză ADMINISTRAREA AFACERILOR (Turism, Comerţ, alte Servicii):
• Domenii majore: Fundamentele serviciilor, Economia turismului, Economia comerţului, Tehnica operaţiunilor de turism, Marketing în comerţ, Marketing în turism şi industria ospitalităţii;
• Subdomenii: Economie şi planificare strategică în turism, Politici şi strategii în comerţul intern, Marketingul destinaţiilor turistice, Marketingul locurilor, Marketing teritorial, Negocieri în turism, Evaluarea resurselor în turism;
• Administrarea afacerilor - domenii specifice: Sustenabilitate în comerț; Gestiunea riscului în turism, comerţ şi servicii; Agroturism; Economia industriilor şi serviciilor rurale; Expertiza mărfurilor; Studiul mărfurilor și asigurarea calității; Economia mediului;
Articole publicate
Working papers
Proiecte de cercetare
Doctorat in cadrul departamentului
Tematici doctorat:
• Prof. univ dr. Ioan Plăiaș
– orice tematică din domeniul Marketing;
- limba română & limba engleză.
• Prof. univ. dr. Ciprian-Marcel Pop
– orice tematică din domeniul Marketing;
- limba română & limba engleză.
• Conf. univ. dr. Dan-Cristian Dabija
– tematici preferate: retail marketing, marketing verde, marketing generaţional, international retail marketing;
- limba română & limba engleză & limba germană.
Manifestari stiintifice
Departamentul de Marketing organizează anual Conferinţa Internaţională Marketing - from Information to Decision (MID), ajunsă în anul 2017 la a 10-a ediţie.
Pagina conferinţei MID: https://econ.ubbcluj.ro/mid/conference
Pentru departament, anul 2018 a debutat cu lansarea primului volum al jurnalului academic Marketing from Information to Decision Journal (MID Journal), sub egida editorului de renume de Gruyter.
Pagina MID Journal: https://econ.ubbcluj.ro/mid/journal
|