Prezentare
     Distinctii / Awards
     Departamente
     Cercetare
     Parteneri
     Alumni
     Sustenabilitate
     Oferta educationala
     Studenti
     Admitere
     Examen finalizare studii
     International
     Alegeri academice


Gabriela Bodea,, Clash-ul crizelor sau viclenia lumii asimetrice (Ediția a doua), Presa Universitară Clujeană, 2023
vezi si alte aparitii editoriale

Facebook LinkedIn Twitter
Contact
Str. Teodor Mihali, Nr. 58-60 400591,
Cluj Napoca, Romania
Tel: +40 264-41.86.55
Fax: +40 264-41.25.70

   
Universitatea Babes-Bolyai | Noutati UBB
FSEGA Online | FSEGA SIS | FSEGA Alumni | Sustenabilitate
Executive Education
Contact | Harta Site | Viziteaza FSEGA


Home
Membri
Programe studiu
Cercetare
Studenti

Obiectivul nostru


Aria de expertiza

Aria de expertiză MARKETING:

Domenii majore: Cercetări de marketing, Comportamentul consumatorului, Strategii şi politici de marketing, Marketing online, Marketing relaţional, Marketing direct şi comunicare promoţională, Marketingul mărcii, Marketing B2B;
Subdomenii: Merchandising, Negocierea afacerilor, Conducerea si promovarea vânzărilor, Publicitate, Estetică in marketing, Responsabilitate socială (CSR),Târguri şi expoziţii, Marketingul inovării;
Marketing - domenii specifice: Marketingul serviciilor, Marketing financiar-bancar, Marketing internaţional, Marketingul evenimentelor, Marketingul achiziţiilor, Marketing în turism şi industria ospitalităţii, Marketing în comerţ, Marketingul organizaţiilor non-profit, Marketing religios, Marketingul produselor de lux, Marketing educaţional, Marketing politic, Fashion marketing, Agromarketing;


Aria de expertiză ADMINISTRAREA AFACERILOR (Turism, Comerţ, alte Servicii):

Domenii majore: Fundamentele serviciilor, Economia turismului, Economia comerţului, Tehnica operaţiunilor de turism, Marketing în comerţ, Marketing în turism şi industria ospitalităţii;
Subdomenii: Economie şi planificare strategică în turism, Politici şi strategii în comerţul intern, Marketingul destinaţiilor turistice, Marketingul locurilor, Marketing teritorial, Negocieri în turism, Evaluarea resurselor în turism;
Administrarea afacerilor - domenii specifice: Sustenabilitate în comerț; Gestiunea riscului în turism, comerţ şi servicii; Agroturism; Economia industriilor şi serviciilor rurale; Expertiza mărfurilor; Studiul mărfurilor și asigurarea calității; Economia mediului;

Articole publicate

Working papers

Proiecte de cercetare

Doctorat in cadrul departamentului

Tematici doctorat:

• Prof. univ dr. Ioan Plăiaș
– orice tematică din domeniul Marketing;
- limba română & limba engleză.

• Prof. univ. dr. Ciprian-Marcel Pop
– orice tematică din domeniul Marketing;
- limba română & limba engleză.

• Conf. univ. dr. Dan-Cristian Dabija
– tematici preferate: retail marketing, marketing verde, marketing generaţional, international retail marketing;
- limba română & limba engleză & limba germană.

Manifestari stiintifice

Departamentul de Marketing organizează anual Conferinţa Internaţională Marketing - from Information to Decision (MID), ajunsă în anul 2017 la a 10-a ediţie.
Pagina conferinţei MID: https://econ.ubbcluj.ro/mid/conference

Pentru departament, anul 2018 a debutat cu lansarea primului volum al jurnalului academic Marketing from Information to Decision Journal (MID Journal), sub egida editorului de renume de Gruyter.
Pagina MID Journal: https://econ.ubbcluj.ro/mid/journal



Ati sesizat o eroare in legatura cu informatiile de pe aceasta pagina?
Va rugam mult sa ne contactati.

       Copyright © 25-04-2024 FSEGA. Protectia datelor cu caracter personal FSEGA. Protectia datelor cu caracter personal UBB.
       Web Developer  Dr. Daniel Mican   Graphic Design  Mihai-Vlad Guta