|
|
Detaliile de logare în contul instituțional de e-mail (nume de utilizator și parolă) sunt disponibile în contul de Academic Info. După prima logare în contul de e-mail instituțional este esențial ca parola inițială să fie schimbată, din motive de securitate și confidențialitate.
Pentru a putea comunica eficient cu secretariatul și profesorii, precum și pentru a-și putea gestiona accesul la platformele online administrative și educaționale, studenții FSEGA trebuie să își activeze și să folosească contul instituțional de e-mail de forma prenume.nume@stud.ubbcluj.ro
Studenții FSEGA trebuie să își verifice periodic aceste adrese instituționale și, preferabil, să își activeze notificări legate de e-mailurile primite pe aceste adrese.
E-mailurile primite din partea facultății vor include doar conținut relevant pentru studenți și pentru parcursul academic al acestora.
Tutoriale:
✓ Conectarea și activarea contului pentru studenți: https://dtic.ubbcluj.ro/tutorial/conectare-la-platforma-microsoft-office365-pentru-studenti/
✓ Configurarea MS Outlook pentru e-mailuri: https://dtic.ubbcluj.ro/tutorial/configurare-ms-outlook-pentru-studenti/
Contact probleme tehnice:
În situația în care, din motive de securitate, contul este blocat, pentru deblocarea sa utilizatorii trebuie să urmeze procedura de recuperare a parolei de la https://dtic.ubbcluj.ro/tutorial/recuperare-cont-office365/
Pentru probleme tehnice privind accesarea contului de e-mail instituțional, vă rugăm să trimiteți un e-mail prin intermediul unui cont personal de e-mail la adresa help.office365@ubbcluj.ro, având la câmpul Subiect specificația: ProblemeO365 student[prenume.nume]. În mesaj puteți face o scurtă descriere a problemei pe care o întâmpinați.
|