Conferinta publica ”Marketing de proximitate”
Autor:
Ovidiu Ioan Moisescu
13 Aprilie 2017, 14:00 -
13 Aprilie 2017, 15:30
În data de 13 aprilie, de la ora 14:00, în sala A1, va avea loc conferința publică pe tema ”Marketing de proximitate” susținută de Doru Șupeală, autorul primei cărți în limba română pe această temă: ”Experiența face diferența: Marketing de proximitate în era Milenialilor”.
”Aș vrea ca, participând la această conferință și citind cartea pe care am scris-o și lansat-o recent, studenții și specialiștii din marketing și comunicare să descopere, să înțeleagă și să valorifice în mod inteligent, creativ și profitabil posibilitățile de interacțiune personalizată cu consumatorii, pe care tehnologiile contemporane le pun deja la dispoziție. Cred că ne aflăm într-un moment de schimbare radicală a paradigmei în industria comunicării. Vom lăsa în urmă, rapid și fără cale de întoarcere, abordarea în masă, nediferențiată și impersonală, a unor segmente uriașe de consumatori prin intermediul canalelor tradiționale. Vom trece natural și în viteză la o comunicare personalizată, adaptată fiecărui individ și livrată pe propriul telefon mobil, un transfer de informație bidirecțional și continuu care ține cont de preferințele individului, de profilul său, de contextul precis în care se află și de istoricul personal al relației cu organizația sau marca respectivă. Vă aștept cu drag, mă bucur să susțin această conferință la Facultatea de Științe Economice și Gestiunea Afacerilor a Universității Babeș-Bolyai, unde am petrecut cinci ani frumoși și intenși. Am și câteva surprize și premii pentru participanți, sunt convins că va fi o întâlnire din care toți vom câștiga. Come on, guys, let’s do it Right, let’s do Rightketing!” (Doru Șupeală)
inapoi la evenimente
vezi stirile
home