|
|
Academic Info, FSEGA SIS și Moodle în anul universitar 2025-2026
Autor:
Gabriela Maria Brendea
Publicat:
25 Septembrie 2025
Bine ați venit la FSEGA și felicitări pentru că ați devenit studenți ai celei mai mari și mai prestigioase facultăți de științe economice din România! În calitate de studenți ai universității noastre, veți folosi mai multe platforme esențiale pentru gestionarea activităților academice și administrative. Este necesar să utilizați contul de e-mail instituțional și să accesați platformele online precum Academic Info, FSEGA SIS și Moodle, care vă vor facilita comunicarea cu profesorii și secretariatul, accesul la orar, materiale didactice și alte informații esențiale pentru parcursul vostru universitar. Mai jos veți găsi detalii despre utilizarea acestor platforme.
_______________________________________________________________________________________________
Contul de e-mail instituțional
Pentru a putea comunica cu secretariatul și profesorii, pentru a fi la curent cu diverse noutăți utile, precum și pentru a-și putea gestiona accesul la platformele online administrative și educaționale, studenții FSEGA trebuie să folosească contul instituțional de e-mail de forma prenume.nume@stud.ubbcluj.ro
Contul de e-mail instituțional se poate accesa la https://outlook.office.com/mail/
Adresa de e-mail și credențialele de acces în contul de e-mail sunt afișate imediat după logarea în platforma Academic Info.
Adresele de e-mail instituțional pentru studenții din anul 1 vor deveni funcționale după data de 26 septembrie 2025.
Mai multe informații despre folosirea contului de e-mail instituțional se găsesc la ttps://econ.ubbcluj.ro/email-student.php.
_______________________________________________________________________________________________
Platforma online AcademicInfo
Studenții FSEGA vor utiliza platforma Academic Info https://academicinfo.ubbcluj.ro pentru a completa contractele anuale de studii, a vizualiza notele obținute, a evalua prestația didactică a profesorilor etc.
Studenții din anul 1 găsesc credențialele de acces în Academic Info (numele de utilizator și parola) în contul creat în platforma de admitere. Dacă este cazul, pentru recuperarea credențialelor de acces în Academic Info se completează formularul de AICI.
_______________________________________________________________________________________________
Platforma online FSEGA SIS
FSEGA SIS (https://econ.ubbcluj.ro/sis) este platforma prin intermediul căreia studenții vor putea vizualiza orarul activităților didactice, vor putea solicita secretariatului eliberarea unor adeverințe, vor putea alege datele examenelor, disciplinele opționale etc.
Studenții pot accesa FSEGA SIS folosind următoarele credențiale de acces:
✓ Utilizator: adresa de e-mail instituțional (de forma prenume.nume@stud.ubbcluj.ro)
✓ Parola inițială: codul unic personal (se preia din Academic Info, unde este afișat imediat după logare)
_______________________________________________________________________________________________
Platforma online Moodle
Moodle este platforma prin intermediul căreia cadrele didactice vor pune la dispoziția studenților FSEGA materialele și documentația aferente fiecărei discipline, iar studenții vor putea încărca diverse teme sau proiecte și vor putea adresa întrebări profesorilor.
Accesul la platforma Moodle se face distinct, în funcție de forma de studiu:
✓ Studenții de la IF (învățământ cu frecvență): Moodle FSEGA
https://econ.elearning.ubbcluj.ro/moodle
✓ Studenții de la ID/IFR (învățământ la distanță / cu frecvență redusă): Moodle CFCIDFR
http://cursuri.elearning.ubbcluj.ro/
Contul studenților din anul 1 în platforma Moodle se va putea accesa:
✓ din data de 1 octombrie 2025 în cazul studenților de la IF (învățământ cu frecvență):
✓ din data de 10 octombrie 2025 în cazul studenților de la ID/IFR (învățământ la distanță / cu frecvență redusă):
Studenții pot accesa Moodle folosind următoarele credențiale de acces:
✓ Utilizator: același cu cel din platforma Academic Info (de forma: ab.cd1234567s)
✓ Parola inițială: codul numeric personal (sau seria și numărul pașaportului pentru cei care nu dețin un CNP). La prima autentificare studenții trebuie să își schimbe parola cu una de minimum 8 caractere, din care cel puțin o majusculă și o cifră.
Atenție! Accesul la disciplinele obligatorii (cu excepția celor de limbă străină) este configurat automat. Pentru disciplina de limbă străină, trebuie să vă înscrieți voi astfel:
(1) vă autentificați în Moodle cu datele de acces indicate mai sus;
(2) accesați Site Home/Pagina principală și pe urmă All courses/Toate cursurile (din dreapta-jos a paginii);
(3) în căsuța de căutare tastați codul disciplinei de limbă străină (așa cum îl aveți în contractul anual de studii generat din academicinfo), de exemplu: ELE1006 / ELF1006 / ELG1006 / ELI1006 / ELS1006. Din lista cursurilor afișate alegeți cursul care vi se aplică în funcție de numele profesorului din orar sau formația de studiu.
Un tutorial în acest sens este disponibil aici: https://youtu.be/bT1wIWDeauc
_______________________________________________________________________________________________
În speranța că informațiile de mai sus vă vor ajuta să accesați platformele academice și contul de e-mail instituțional, vă dorim mult succes în noul an universitar la UBB-FSEGA și o viață studențească cât mai frumoasă și plină de experiențe interesante!
inapoi la stiri
vezi evenimentele
home
|