Prezentare
     Distinctii / Awards
     Departamente
     Cercetare
     Parteneri
     Alumni
     Sustenabilitate
     Oferta educationala
     Studenti
     Admitere
     Examen finalizare studii
     International
     Alegeri academice


Lăcrămioara Radomir, Raluca Ciornea, Huiwen Wang, Yide Liu, Christian M. Ringle & Marko Sarstedt (Editors), State of the Art in Partial Least Squares Structural Equation Modeling (PLS-SEM), Springer, 2023
vezi si alte aparitii editoriale

Facebook LinkedIn Twitter
Contact
Str. Teodor Mihali, Nr. 58-60 400591,
Cluj Napoca, Romania
Tel: +40 264-41.86.55
Fax: +40 264-41.25.70

   
Universitatea Babes-Bolyai | Noutati UBB
FSEGA Online | FSEGA SIS | FSEGA Alumni | Sustenabilitate
Executive Education
Contact | Harta Site | Viziteaza FSEGA

Orarul și modalitatea de desfășurare a activităților didactice în semestrul 2 al anului universitar 2021-2022

Autor: Ovidiu Ioan Moisescu

Publicat: 27 Ianuarie 2022


Având în vedere situația actuală și proiecțiile privind contextul epidemiologic COVID-19, consultările derulate în rândul studenților facultății, precum și situația rezidențială a acestora, prin Hotărârea Consiliului Facultății de Științe Economice și Gestiunea Afacerilor cu nr. 220 din 27 ianuarie 2022, respectiv prin Decizia Decanului cu nr. 221 din 27 ianuarie 2022, activitățile didactice de tip seminar/lucrări practice, la forma de învățământ cu frecvență, nivel licență, la anii 1 și 2 de studii, la programele de studii derulate în locația Cluj-Napoca, revin parțial la forma de desfășurare în regim fizic pe parcursul semestrului 2 al anului universitar 2021-2022.



Astfel, în perioada 2 mai 2022 – 3 iunie 2022, activitățile didactice de tip seminar/lucrări practice la anii de studii 1 și 2 ai programelor de studii nivel licență din Cluj-Napoca se vor derula în sistem hibrid, în funcție de opțiunile exprimate și asumate de studenții acestor programe (onsite, cu participare fizică sau online), prin intermediul platformei FSEGA SIS, cel târziu până în data de 13 februarie 2022. În lipsa unei opțiuni exprimate în maniera indicată și până la termenul specificat, se va considera implicit că studentul în cauză își asumă opțiunea de participare online.

Se recomandă asumarea opțiunii de participare fizică doar în cazul studenților care, în momentul exprimării opțiunii, sunt vaccinați împotriva virusului Sars-Cov-2 cu schema completă de vaccinare și/sau au trecut prin boala COVID-19.

În funcție de opțiunile asumate de către studenți, grupele anilor de studii 1 și 2 ai programelor de studii nivel licență din Cluj-Napoca vor fi restructurate în grupe cu activități de tip seminar/lucrări practice cu participare fizică, respectiv cu participare online. Grupele astfel formate vor fi valabile pe parcursul semestrului 2 al anului universitar 2021-2022, vor fi afișate pe site-ul facultății (pe bază de număr matricol) cel târziu în 18 februarie 2022, iar componența lor nu se va modifica până la finalul semestrului. Studenții acestor programe de studii vor participa la activitățile didactice de tip seminar/lucrări practice numai cu grupele în care sunt incluși în urma restructurării descrise anterior.



Se vor derula în sistem exclusiv online:

✓ activitățile didactice de tip seminar/lucrări practice din perioada 21 februarie – 30 aprilie 2022, respectiv cele de tip curs din întreg semestrul 2, la anii de studii 1 și 2 ai programelor de studii nivel licență din Cluj-Napoca;

✓ toate activitățile didactice la anul 3 nivel licență și la anii 1 și 2 nivel masterat la programele de studii din Cluj-Napoca;

✓ toate activitățile didactice la toții anii de studii, atât nivel licență, cât și masterat, la programele de studii din cadrul extensiilor facultății (Sfântu Gheorghe, Reșița, Sighetu Marmației);

✓ activitățile de tutorat/mentorat și consultațiile periodice cu studenții.



În spațiul Campusurilor FSEGA din extensiile facultății (Sfântu Gheorghe, Reșița, Sighetu Marmației), în mod suplimentar față de activitățile didactice aferente curriculumului programelor de studii, se va desfășura în regim fizic, față în față, câte o întâlnire cu caracter consultativ, neobligatorie/opțională pentru studenți, pentru fiecare disciplină, cu fiecare serie de curs, respectiv cu fiecare grupă/semi-grupă de seminar/laborator. La aceste întâlniri suplimentare și consultative vor putea participa doar studenții care sunt vaccinați împotriva virusului Sars-Cov-2 și au trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare și/sau se află în perioada cuprinsă între a 15-a și a 180-a zi ulterioară confirmării infectării cu virusul Sars-Cov-2.



În legătură cu participarea studenților la activitățile didactice în sistem online, în semestrul 2 al anului universitar 2021-2022 se vor aplica următoarele reguli:

✓ În videoconferințele Zoom studenții vor utiliza drept imagine de fundal (virtual background) una din imaginile disponibile în platforma FSEGA SIS, asigurând-se astfel studenților posibilitatea de a participa la activități cu camera web deschisă, în condiții de confort și intimitate vizuală adecvate mediului academic;

✓ Participarea la activitățile didactice online va fi condiționată de logarea/autentificarea în aplicația Zoom utilizând un cont creat în baza adresei de e-mail instituțional a studentului, din subdomeniul stud.ubbcluj.ro. Detalii privind accesarea contului de e-mail instituțional se regăsesc la https://econ.ubbcluj.ro/email-student.php



Pentru vizualizarea orarului, studenții vor accesa și se vor autentifica în platforma FSEGA SIS, cu ajutorul numărului matricol și al codului numeric personal. Mai departe, prin accesarea secțiunii Orar specializare, studenții vor putea vizualiza orarul propriu.

Pentru participarea la activitățile din orar derulate în sistem online, studenții vor accesa linkul reprezentat de numele cadrului didactic menționat în dreptul activității respective, iar apoi vor vizualiza CV-ul cadrului didactic și vor accesa linkul specificat în câmpul Zoom, putând astfel intra în videoconferința aferentă activității didactice respective.



În vederea participării la consultații cu un anumit cadru didactic, studenții se vor autentifica în prealabil în platforma FSEGA SIS, iar apoi vor accesa CV-ul cadrului didactic de pe website-ul facultății (se poate căuta în secțiunea Departamente, iar apoi în sub-secțiunea Membri de pe pagina departamentului). În CV-ul cadrului didactic va putea fi vizualizat atât orarul de consultații, cât și linkul prin care studenții vor putea intra în videoconferința Zoom aferentă consultațiilor. Atenție: informațiile privind linkul Zoom și orarul consultațiilor nu sunt vizibile dacă în prealabil studentul nu s-a autentificat în platforma FSEGA SIS!




inapoi la stiri   vezi evenimentele   home


       Copyright © 19-04-2024 FSEGA. Protectia datelor cu caracter personal FSEGA. Protectia datelor cu caracter personal UBB.
       Web Developer  Dr. Daniel Mican   Graphic Design  Mihai-Vlad Guta