Prezentare
     Distinctii / Awards
     Departamente
     Cercetare
     Parteneri
     Alumni
     Sustenabilitate
     Oferta educationala
     Studenti
     Admitere
     Examen finalizare studii
     International
     Alegeri academice


Gabriela Bodea,, Clash-ul crizelor sau viclenia lumii asimetrice (Ediția a doua), Presa Universitară Clujeană, 2023
vezi si alte aparitii editoriale

Facebook LinkedIn Twitter
Contact
Str. Teodor Mihali, Nr. 58-60 400591,
Cluj Napoca, Romania
Tel: +40 264-41.86.55
Fax: +40 264-41.25.70

   
Universitatea Babes-Bolyai | Noutati UBB
FSEGA Online | FSEGA SIS | FSEGA Alumni | Sustenabilitate
Executive Education | FSEGA Student Job Market
Contact | Harta Site | Viziteaza FSEGA

Componența restructurată a grupelor de studenți la anii de studii 1 și 2 ai programelor de studii din Cluj-Napoca, nivel licență, învățământ cu frecvență

Autor: Ovidiu Ioan Moisescu

Publicat: 16 Febuarie 2022




În perioada 2 mai 2022 – 3 iunie 2022, activitățile didactice de tip seminar/lucrări practice la anii de studii 1 și 2 ai programelor de studii nivel licență din Cluj-Napoca se vor derula în sistem hibrid, în funcție de opțiunile exprimate și asumate de studenții acestor programe, prin intermediul platformei FSEGA SIS.

În funcție de opțiunile asumate de către studenți, grupele anilor de studii 1 și 2 ai programelor de studii nivel licență din Cluj-Napoca au fost restructurate în grupe cu activități de tip seminar/lucrări practice cu participare fizică, respectiv cu participare online. Componența restructurată a grupelor mai sus menționate se regăsește în documentul atașat acestui anunț..

Grupele astfel formate vor fi valabile pe parcursul semestrului 2 al anului universitar 2021-2022, iar componența lor nu se va modifica până la finalul semestrului.

Studenții acestor programe de studii vor participa la activitățile didactice de tip seminar/lucrări practice numai cu grupele în care au fost incluși în urma restructurării.



Se vor derula în sistem exclusiv online:

✓ activitățile didactice de tip seminar/lucrări practice din perioada 21 februarie - 30 aprilie 2022, respectiv cele de tip curs din întreg semestrul 2, la anii de studii 1 și 2 ai programelor de studii nivel licență din Cluj-Napoca;

✓ toate activitățile didactice la anul 3 nivel licență și la anii 1 și 2 nivel masterat la programele de studii din Cluj-Napoca;

✓ toate activitățile didactice la toții anii de studii, atât nivel licență, cât și masterat, la programele de studii din cadrul extensiilor facultății (Sfântu Gheorghe, Reșița, Sighetu Marmației);

✓ activitățile de tutorat/mentorat și consultațiile periodice cu studenții.




În legătură cu participarea studenților la activitățile didactice în sistem online, în semestrul 2 al anului universitar 2021-2022 se vor aplica următoarele reguli:

✓ În videoconferințele Zoom studenții vor utiliza drept imagine de fundal (virtual background) una din imaginile disponibile în platforma FSEGA SIS, asigurând-se astfel studenților posibilitatea de a participa la activități cu camera web deschisă, în condiții de confort și intimitate vizuală adecvate mediului academic;

✓ Participarea la activitățile didactice online va fi condiționată de logarea/autentificarea în aplicația Zoom utilizând un cont creat în baza adresei de e-mail instituțional a studentului, din subdomeniul stud.ubbcluj.ro. Detalii privind accesarea contului de e-mail instituțional se regăsesc la https://econ.ubbcluj.ro/email-student.php



Pentru vizualizarea orarului, studenții vor accesa și se vor autentifica în platforma FSEGA SIS, cu ajutorul numărului matricol și al codului numeric personal. Mai departe, prin accesarea secțiunii Orar specializare, studenții vor putea vizualiza orarul propriu.

Pentru participarea la activitățile din orar derulate în sistem online, studenții vor accesa linkul reprezentat de numele cadrului didactic menționat în dreptul activității respective, iar apoi vor vizualiza CV-ul cadrului didactic și vor accesa linkul specificat în câmpul Zoom, putând astfel intra în videoconferința aferentă activității didactice respective.



În vederea participării la consultații cu un anumit cadru didactic, studenții se vor autentifica în prealabil în platforma FSEGA SIS, iar apoi vor accesa CV-ul cadrului didactic de pe website-ul facultății (se poate căuta în secțiunea Departamente, iar apoi în sub-secțiunea Membri de pe pagina departamentului). În CV-ul cadrului didactic va putea fi vizualizat atât orarul de consultații, cât și linkul prin care studenții vor putea intra în videoconferința Zoom aferentă consultațiilor. Atenție: informațiile privind linkul Zoom și orarul consultațiilor nu sunt vizibile dacă în prealabil studentul nu s-a autentificat în platforma FSEGA SIS!


Grupe Licenta IF anii 1 si 2 sem 2 an 2021 2022



inapoi la stiri   vezi evenimentele   home


       Copyright © 21-11-2024 FSEGA. Protectia datelor cu caracter personal FSEGA. Protectia datelor cu caracter personal UBB.
       Web Developer  Dr. Daniel Mican   Graphic Design  Mihai-Vlad Guta