Întrebări frecvente Licență

Întrebări frecvente Masterat

Întrebări specifice înscrierii online - licență

1. Cum mă pot înscrie online și cât durează acest proces?

Pașii care trebuie urmați pentru înscrierea online pot fi consultați pe pagina web a FSEGA în secțiunea Înscriere online. Prima etapă a înscrierii online este comună și pentru înscrierea la sediul facultății, vizând completarea Fișei de înscriere (Anexa 1) pe pagina web dedicată a UBB (https://academicinfo.ubbcluj.ro/admitere/). Acest prim pas nu ar trebui să dureze în condiții normale mai mult de 5 minute. Pașii care urmează din înscrierea online (crearea contului în aplicația AcademicInfo a UBB, încărcarea documentelor – pe care ar trebui să le ai scanate, plata online a taxei de admitere – având un card bancar pregătit) ar putea fi parcurși în mod normal în circa 10 minute. Astfel poți parcurge procesul de înscriere online în 15 minute (“sfertul academic”). Rămâne doar să verifici din când în când contul personal statusul înscrierii (în urma procesării documentelor de către comisia de admitere).

2. Trebuie să vin la sediul FSEGA pentru înscriere/confirmare?

Dacă optezi pentru Înscriere online, nu este nevoie să te deplasezi la sediul FSEGA în etapa de înscriere. Acest fapt reprezintă de altfel avantajul principal al înscrierii online. Este însă nevoie să te prezinți la sediul FSEGA doar după afișarea rezultatelor (pe website-ul facultății la secțiunea Rezultate admitere) pentru a-ți confirma locul (conform calendarului admiterii), în cazul în care ai fost declarat/ă admis/ă. Te rugăm să consulți lista de acte necesare în etapa Confirmarea ocupării locului.

3. Ce pot face dacă am greșit unele câmpuri în Fișa de înscriere sau în Fișa cu opțiunile candidatului, le pot corecta?

Datele completate cu ocazia preînscrierii în Fișa de înscriere (Anexa 1) pot fi modificate oricând în același mod în care au fost completate inițial. Orice modificare însă a acestor date după preluarea informațiilor de către comisia de admitere a FSEGA în programul de admitere al UBB în vederea înscrierii va putea avea efect doar dacă vei comunica respectiva modificare comisiei de admitere prin e-mail (admitere@econ.ubbcluj.ro) sau WhatsApp (0753406176) în intervalul programului de lucru aferent perioadei de înscriere și perioadei de culegere și înregistrare a observațiilor.

În ceea ce privește datele completate în Fișa cu opțiunile candidatului (Anexa 2) care trebuie încărcată în contul creat de tine în aplicația AcademicInfo a UBB (vezi Pasul 3 din secțiunea Înscrierea online), acestea pot fi modificate și încărcate (ștergând versiunea veche a Anexei 2 și încărcând versiunea noua a acesteia) până în momentul în care ai acționat butonul

Modificări ulterioare (și doar până la etapa de culegere și înregistrare a observațiilor) se pot face în cazuri excepționale doar cu acordul comisiei de admitere pe care o poți contacta prin e-mail (admitere@econ.ubbcluj.ro) sau WhatsApp (0753406176) în intervalul programului de lucru aferent perioadei de înscriere și perioadei de culegere și înregistrare a observațiilor.

4. Ce pot face daca doresc să încarc alt eseu/ un nou eseu și/sau alte documente?

În contul creat de tine în aplicația AcademicInfo a UBB (vezi Pasul 3 din secțiunea Înscrierea online) poți înlocui documente (inclusiv eseul) deja încărcate (ștergând versiunea veche a documentului și încărcând versiunea noua a acestuia) până în momentul în care ai acționat butonul

Înlocuiri de documente ulterioare acționării respectivului buton (și doar în intervalul perioadei de înscriere) se pot face în cazuri excepționale doar cu acordul comisiei de admitere pe care o poți contacta prin e-mail (admitere@econ.ubbcluj.ro) sau WhatsApp (0753406176) în intervalul programului de lucru aferent perioadei de înscriere.

Documente noi pot fi încărcate oricând în intervalul perioadei de înscriere. Documente încărcate după preluarea informațiilor de către comisia de admitere a FSEGA în programul de admitere al UBB în vederea înscrierii vor putea fi luate în considerare doar dacă vei anunța comisia de admitere prin e-mail (admitere@econ.ubbcluj.ro) sau WhatsApp (0753406176) în intervalul programului de lucru aferent perioadei de înscriereși perioadei de culegere și înregistrare a observațiilor.

5. Cum știu că mă regăsesc în lista candidaților la FSEGA?/ Cum știu că am finalizat procesul de înscriere online?

Înscrierea on-line în cadrul procesului de admitere 2019 a FSEGA este considerată finalizată cu succes doar dacă în contul tău (pe care l-ai creat în aplicația AcademicInfo a UBB) sunt afișate informațiile introduse de comisia de admitere, primind astfel Numărul legitimației de concurs. Poți verifica progresul procesului de înscriere online în contul tău creat în aplicația AcademicInfo a UBB, prin accesarea (în meniul din stânga a) secțiunii Status înscriere.

În situația în care în contul tău (creat în aplicația AcademicInfo a UBB) este afișat mesajul Înscriere respinsă de comisia de admitere, te rugăm să verifici e-mailul pentru detalii și eventual să contactezi comisia de admitere prin e-mail (admitere@econ.ubbcluj.ro) sau WhatsApp (0753406176) în intervalul programului de lucru aferent perioadei de înscriere.

De regulă, comisia de admitere procesează documentele în aceeași zi în care au fost încărcate sau în ziua următoare, dacă au fost încărcate după programul de înscriere al unei zile, exceptând ultima zi de înscriere când procesarea documentelor se va finaliza, în măsura posibilităților, până la ora 14:00. Dacă în situația puțin probabilă, ținând cont de aceste precizări, constați că se întârzie procesarea documentelor, te rugăm să contactezi comisia de admitere prin e-mail (admitere@econ.ubbcluj.ro) sau WhatsApp (0753406176) în intervalul programului de lucru aferent perioadei de înscriere.

6. Cum primesc bonificația in urma participării la concursul Oeconomicus Napocensis?

În cadrul procesului de admitere online în Fișa cu opțiunile candidatului (Anexa 2 – se poate descărca aici) pe care trebuie să o încarci (în contul creat în aplicația AcademicInfo a UBB) vei putea introduce nota obținută la concursul Oenconomicus Napocensis (în anii 2018 sau 2019), urmând ca echipa de admitere să verifice informația și să îți adauge bonificația obținută pentru calcularea mediei generale de admitere. Bonificația reprezintă 10% din nota obținută la concurs, nota minimă pentru acordarea bonificației fiind 5.

Întrebări generale privind înscrierea și confirmarea - licenta

1. Cum să îmi stabilesc opțiunile?

Te rugăm să parcurgi cu atenție Lista cu programele de studiu/specializările oferite de facultatea noastră și să le alegi pe acelea care răspund cel mai bine dorințelor/nevoilor tale de formare. Ai de ales între regim bugetat/regim cu taxă, învățământ cu frecvență/învățământ la distanță (disponibil doar în regim cu taxă) și mai multe linii de studiu în limba română, germană, maghiară, engleză și franceză. Să ai în vedere faptul că eseul trebuie elaborat în limba de predare a programului/programelor de studiu pentru care optezi. Dacă optezi pentru mai multe linii de studiu trebuie să depui un eseu în fiecare limbă aferentă. Recomandare noastră generală este ca fiecare candidat să aleagă mai multe opțiuni în regim bugetat sau cu taxă (se pot alege toate) pentru a crește șansele de a fi admis/ă la una din specializările facultății noastre.

2. Cum să îmi cresc șansele de a fi admis/ă la o anumită specializare?

Dacă obiectivul tău este să îți maximizezi șansele de a fi admis/ă în regim bugetat și ai câteva programe de studiu/specializări preferate, îți recomandăm să alegi întâi acele specializări în regim bugetat și apoi aceleași specializări în regim cu taxă. Un exemplu de completare ai mai jos.

Dacă obiectivul tău este să îți maximizezi șansele de a fi admis/ă la o anumită specializare X în regim bugetat sau în regim cu taxă, îți recomandăm să alegi opțiunile tale precum în exemplul de mai jos, în funcție de media pe care o ai.

Recomandare noastră generală este ca fiecare candidat să aleagă mai multe opțiuni în regim bugetat sau cu taxă (se pot alege toate) pentru a crește șansele de a fi admis/ă la una din specializările facultății noastre.

3. Cum procedez dacă dosarul îmi este depus la o altă facultate? Cum mă pot înscrie/confirma?

Te poți înscrie pe baza unei copii după diploma/adeverința de bacalaureat, urmând pașii descriși pe verso. Poți confirma locul pe baza unor copii după diploma de bacalaureat și suplimentul la diploma realizate (având la bază originalul) și certificate "conform cu originalul" (într-una din sălile 023, 024), însoțite de o Adeverință de la cealaltă facultate din care să reiasă faptul că actele în original sunt la ei. În locul copiilor certificate ”conform cu originalul” se admit și copii legalizate.

4. Care este diferența dintre IF (Zi) și ID? Această precizare va fi trecută pe diplomă?

Planul de învățământ este identic la învățământul cu frecvență (IF) și cel la distanță (ID), adică se studiază aceleași discipline. Doar pe suplimentul la diplomă, la absolvire, se precizează forma de învățământ absolvită. La învățământul cu frecvență activitățile didactice (cursuri, seminare, laboratoare) se desfășoară de luni până vineri, în vreme ce la învățământul la distanță activitățile didactice se desfășoară în mod intensiv în câteva weekenduri în fiecare semestru

5. Ce reduceri/scutiri de taxă există?

Dacă te regăsești într-una din următoarele situații, poți să beneficiezi de scutirea totală sau parțială la plata taxei de admitere:
  • Copiii personalului didactic și didactic auxiliar în activitate sau pensionari din învățământul universitar și preuniversitar beneficiază de scutirea de la plata taxei de înscriere (150 lei), achitând doar taxa de procesare (50 lei), în baza unei adeverințe în original
  • Copiii din centrele de plasament și orfanii de ambii părinți beneficiază de scutire de taxa de admitere și de procesare în baza unor acte doveditoare.
  • Copii orfani de ambii părinți beneficiază de scutirea de taxa de școlarizare în baza actelor doveditoare.
  • Studenții care își achită integral taxa de școlarizare la confirmarea locului beneficiază de o reducere de 10% din taxa de școlarizare.
  • Absolvenții și studenții UBB care urmează un al doilea program de studii la FSEGA obțin o reducere de 25% / 50% din taxa anuală de școlarizare, pe bază de cerere.
  • Membrii aceleiași familii (soți, părinți, copii, frați/surori) în calitate de studenți ai FSEGA beneficiază de o reducere de 25% din taxa de școlarizare pe bază de cerere.
  • Angajații UBB beneficiază de o reducere de 50% din taxa anuală de școlarizare, în anumite condiții.

6. Dacă am fost admis, dar doresc să particip la redistribuire pentru a ocupa un loc la altă specializare sau la buget, trebuie să mai confirm locul obținut inițial?

Este absolut obligatoriu să confirmi locul obținut inițial, altfel vei fi eliminat din procesul de admitere și vei pierde și locul obținut inițial. Dacă după redistribuire obții un loc la buget, pe baza unei cereri, ți se va restitui taxa de școlarizare achitată la confirmarea locului inițial (dacă acesta a fost în regim cu taxă).

7. Ce să fac dacă mă regăsesc în lista de așteptare?

Dacă ești pe lista candidaților "în așteptare" (adică nu ți-a fost atribuit un loc), pentru a participa la redistribuire în vederea ocupării unui loc rămas disponibil, trebuie să trimiți un e-mail către admitere@econ.ubbcluj.ro până în data de 25.07.2019, ora 13:00 în care să-ți exprimi opțiunea de participare la redistribuire!

8. Dacă am confirmat locul după prima distribuire, trebuie să confirm locul și după redistribuire indiferent dacă am glisat sau nu la o altă opțiune/specializare?

Dacă în urma redistribuirii nu ai glisat la o altă opțiune nu trebuie să reconfirmi locul obținut inițial. Dacă la redistribuire ai glisat la o altă opțiune, nu trebuie să confirmi noul loc obținut, dacă la prima confirmare ai depus actele în original și nu ai schimbat regimul din buget (după distribuirea inițială) în taxă (după redistribuire).

9. Dacă vreau să mă transfer de la IF la ID, cum procedez? Dar de la ID la IF?

De la învățământul cu frecvență te poți transfera la învățământul la distanță (ID) și vice-versa pe baza unei cereri (depuse la începutul lunii septembrie înainte de începerea anului 2 sau 3 de studii) în limita capacității de școlarizare și după achitarea unei taxe de transfer. În anul 1 de studii nu sunt permise aceste transferuri.

10. Ce trebuie să fac pentru a încerca să obțin un loc de cazare în căminele universității în primul an de studiu ?

În intervalul 27.08.2019-07.09.2019 (se poate modifica) trebuie să depui o cerere de cazare on-line pe website-ul facultății (https://econ.ubbcluj.ro/) la secțiunea "Studenți - Cazare" UBB - FSEGA oferă studenților un număr limitat de camere cu 2-5 locuri în cămine studențești la tarife care variază între 100 și 220 lei/student/lună.

Întrebări specifice înscrierii online - masterat

1. Cum mă pot înscrie online și cât durează acest proces?

Pașii care trebuie urmați pentru înscrierea online pot fi consultați pe pagina web a FSEGA în secțiunea Înscriere online. Prima etapă a înscrierii online este comună și pentru înscrierea la sediul facultății, vizând completarea Fișei de înscriere (Anexa 1) pe pagina web dedicată a UBB (https://academicinfo.ubbcluj.ro/admitere/). Acest prim pas nu ar trebui să dureze în condiții normale mai mult de 5 minute. Pașii care urmează din înscrierea online (crearea contului în aplicația AcademicInfo a UBB, încărcarea documentelor – pe care ar trebui să le ai scanate, plata online a taxei de admitere – având un card bancar pregătit) ar putea fi parcurși în mod normal în circa 10 minute. Astfel poți parcurge procesul de înscriere online în 15 minute (“sfertul academic”). Rămâne doar să verifici din când în când contul personal statusul înscrierii (în urma procesării documentelor de către comisia de admitere).

2. Trebuie să vin la sediul FSEGA pentru înscriere/confirmare?

Dacă optezi pentru Înscriere online, nu este nevoie să te deplasezi la sediul FSEGA în etapa de înscriere. Acest fapt reprezintă de altfel avantajul principal al înscrierii online. Este însă nevoie să te prezinți la sediul FSEGA doar după afișarea rezultatelor (pe website-ul facultății la secțiunea Rezultate admitere) pentru a-ți confirma locul (conform calendarului admiterii), în cazul în care ai fost declarat/ă admis/ă. Te rugăm să consulți lista de acte necesare în etapa Confirmarea ocupării locului.

3. Ce pot face dacă am greșit unele câmpuri în Fișa de înscriere sau în Fișa cu opțiunile candidatului, le pot corecta?

Datele completate cu ocazia preînscrierii în Fișa de înscriere (Anexa 1) pot fi modificate oricând în același mod în care au fost completate inițial. Orice modificare însă a acestor date după preluarea informațiilor de către comisia de admitere a FSEGA în programul de admitere al UBB în vederea înscrierii va putea avea efect doar dacă vei comunica respectiva modificare comisiei de admitere prin e-mail (admitere@econ.ubbcluj.ro) sau WhatsApp (0753406176) în intervalul programului de lucru aferent perioadei de înscriere.

În ceea ce privește datele completate în Fișa cu opțiunile candidatului (Anexa 2) care trebuie încărcată în contul creat de tine în aplicația AcademicInfo a UBB (vezi Pasul 3 din secțiunea Înscrierea online), acestea pot fi modificate și încărcate (ștergând versiunea veche a Anexei 2 și încărcând versiunea noua a acesteia) până în momentul în care ai acționat butonul

Modificări ulterioare (și doar până la etapa de culegere și înregistrare a observațiilor) se pot face în cazuri excepționale doar cu acordul comisiei de admitere pe care o poți contacta prin e-mail (admitere@econ.ubbcluj.ro) sau WhatsApp (0753406176) în intervalul programului de lucru aferent perioadei de înscriere și perioadei de culegere și înregistrare a observațiilor.

4. Ce pot face daca doresc să încarc alte documente?

În contul creat de tine în aplicația AcademicInfo a UBB (vezi Pasul 3 din secțiunea Înscrierea online) poți înlocui documente (inclusiv eseul) deja încărcate (ștergând versiunea veche a documentului și încărcând versiunea noua a acestuia) până în momentul în care ai acționat butonul

Înlocuiri de documente ulterioare acționării respectivului buton (și doar în intervalul perioadei de înscriere) se pot face în cazuri excepționale doar cu acordul comisiei de admitere pe care o poți contacta prin e-mail (admitere@econ.ubbcluj.ro) sau WhatsApp (0753406176) în intervalul programului de lucru aferent perioadei de înscriere.

Documente noi pot fi încărcate oricând în intervalul perioadei de înscriere (16 iulie 2019: 10:00-16:00, 17-19 iulie 2019: 09:00-16:00, 20 iulie 2019: 09:00-12:00). Documente încărcate după preluarea informațiilor de către comisia de admitere a FSEGA în programul de admitere al UBB în vederea înscrierii vor putea fi luate în considerare doar dacă vei anunța comisia de admitere prin e-mail (admitere@econ.ubbcluj.ro) sau WhatsApp (0753406176) în intervalul programului de lucru aferent perioadei de înscriere și perioadei de culegere și înregistrare a observațiilor.

5. Cum știu că mă regăsesc în lista candidaților la FSEGA?/ Cum știu că am finalizat procesul de înscriere online?

Înscrierea on-line în cadrul procesului de admitere 2019 a FSEGA este considerată finalizată cu succes doar dacă în contul tău (pe care l-ai creat în aplicația AcademicInfo a UBB) sunt afișate informațiile introduse de comisia de admitere, primind astfel Numărul legitimației de concurs. Poți verifica progresul procesului de înscriere online în contul tău creat în aplicația AcademicInfo a UBB, prin accesarea (în meniul din stânga a) secțiunii Status înscriere.

În situația în care în contul tău (creat în aplicația AcademicInfo a UBB) este afișat mesajul Înscriere respinsă de comisia de admitere, te rugăm să verifici e-mailul pentru detalii și eventual să contactezi comisia de admitere prin e-mail (admitere@econ.ubbcluj.ro) sau WhatsApp (0753406176) în intervalul programului de lucru aferent perioadei de înscriere .

De regulă, comisia de admitere procesează documentele în aceeași zi în care au fost încărcate sau în ziua următoare, dacă au fost încărcate după programul de înscriere al unei zile, exceptând ultima zi de înscriere – 19 iulie 2019 – când procesarea documentelor se va finaliza, în măsura posibilităților, până la ora 14:00. Dacă în situația puțin probabilă, ținând cont de aceste precizări, constați că se întârzie procesarea documentelor, te rugăm să contactezi comisia de admitere prin e-mail (admitere@econ.ubbcluj.ro) sau WhatsApp (0753406176) în intervalul programului de lucru aferent perioadei de înscriere.

Întrebări generale privind înscrierea și confirmarea - masterat

1. Cum să îmi stabilesc opțiunile?

Te rugăm să parcurgi cu atenție Lista cu programele de studiu/specializările oferite de facultatea noastră și să le alegi pe acelea care răspund cel mai bine dorințelor/nevoilor tale de formare. Există în oferta noastră masterate între care poţi glisa dacă susții o probă de admitere comună (menționată în Regulamentul de admitere). Aceste programe sunt:
  • AATCS, AATCS FR (eseu comun);
  • AI, DRD (interviu comun);
  • AB, MDA, MRU, MDA FR, MRU FR (eseu comun);
  • AMFFE (filiera 1), DE (filiera 1), EXCA, GEP (filiera 1), MCAC, EXCA FR, MCAC FR (examen scris comun);
  • AMFFE (filiera 2), GEP (filiera 2)(eseu comun);
  • EB, SADE, BMDC (proba comună - susținerea proiectului de cercetare/dezvoltare de aplicație informatică);
  • IBM, MDAE (eseu comun);
  • SPMK, SPMK FR (examen scris comun).
Dacă însă dorești să dai admitere la două programe de studiu/specializări care nu au probă comună, ai nevoie de două legitimații de concurs.

2. Cum să îmi cresc șansele de a fi admis/ă la o anumită specializare?

Dacă obiectivul tău este să îți maximizezi șansele de a fi admis/ă în regim bugetat și ai câteva programe de studiu/specializări preferate, îți recomandăm să alegi întâi acele specializări în regim bugetat și apoi aceleași specializări în regim cu taxă. Un exemplu de completare ai mai jos.

Dacă obiectivul tău este să îți maximizezi șansele de a fi admis/ă la o anumită specializare X în regim bugetat sau în regim cu taxă, îți recomandăm să alegi opțiunile tale precum în exemplul de mai jos, în funcție de media pe care o ai.

Recomandare noastră generală este ca fiecare candidat să aleagă mai multe opțiuni în regim bugetat sau cu taxă (se pot alege toate) pentru a crește șansele de a fi admis/ă la una din specializările facultății noastre.

3. Cum procedez dacă dosarul îmi este depus la o altă facultate? Cum mă pot înscrie/confirma?

Te poți înscrie pe baza unei copii după diploma/adeverința de licență, urmând pașii descriși pe verso. Poți confirma locul pe baza unor copii după diploma de licență și suplimentul la diplomă realizate (având la bază originalul) și certificate "conform cu originalul" (într-una din sălile 023, 024), însoțite de o Adeverință de la cealaltă facultate din care să reiasă faptul că actele în original sunt la ei. În locul copiilor certificate ”conform cu originalul” se admit și copii legalizate.

4. Care este diferența dintre IF (Zi) și IFR? Această precizare va fi trecută pe diplomă?

Planul de învățământ este identic la învățământul cu frecvență (IF) și cel frecvență redusă (IFR), adică se studiază aceleași discipline. Doar pe suplimentul la diplomă, la absolvire, se precizează forma de învățământ absolvită. La învățământul cu frecvență activitățile didactice (cursuri, seminare, laboratoare) se desfășoară de luni până vineri, în vreme ce la învățământul cu frecvență redusă activitățile didactice se desfășoară în mod intensiv în câteva weekenduri în fiecare semestru.

5. Ce reduceri/scutiri de taxă există?

Dacă te regăsești într-una din următoarele situații, poți să beneficiezi de scutirea totală sau parțială la plata taxei de admitere:
  • Copiii personalului didactic și didactic auxiliar în activitate sau pensionari din învățământul universitar și preuniversitar beneficiază de scutirea de la plata taxei de înscriere (150 lei), achitând doar taxa de procesare (50 lei), în baza unei adeverințe în original
  • Copiii din centrele de plasament și orfanii de ambii părinți beneficiază de scutire de taxa de admitere și de procesare în baza unor acte doveditoare.
  • Copii orfani de ambii părinți beneficiază de scutirea de taxa de școlarizare în baza actelor doveditoare.
  • Studenții care își achită integral taxa de școlarizare la confirmarea locului beneficiază de o reducere de 10% din taxa de școlarizare.
  • Absolvenții și studenții UBB care urmează un al doilea program de studii la FSEGA obțin o reducere de 25% / 50% din taxa anuală de școlarizare, pe bază de cerere.
  • Membrii aceleiași familii (soți, părinți, copii, frați/surori) în calitate de studenți ai FSEGA beneficiază de o reducere de 25% din taxa de școlarizare pe bază de cerere.
  • Angajații UBB beneficiază de o reducere de 50% din taxa anuală de școlarizare, în anumite condiții.

6. Dacă am fost admis, dar doresc să particip la redistribuire pentru a ocupa un loc la altă specializare sau la buget, trebuie să mai confirm locul obținut inițial?

Este absolut obligatoriu să confirmi locul obținut inițial, altfel vei fi eliminat din procesul de admitere și vei pierde și locul obținut inițial. Dacă după redistribuire obții un loc la buget, pe baza unei cereri, ți se va restitui taxa de școlarizare achitată la confirmarea locului inițial (dacă acesta a fost în regim cu taxă).

7. Ce să fac dacă mă regăsesc în lista de așteptare?

Dacă ești pe lista candidaților "în așteptare" (adică nu ți-a fost atribuit un loc), pentru a participa la redistribuire în vederea ocupării unui loc rămas disponibil, trebuie să trimiți un e-mail către admitere@econ.ubbcluj.ro până în data de 27.07.2019, ora 11:00 în care să-ți exprimi opțiunea de participare la redistribuire!

8. Dacă am confirmat locul după prima distribuire, trebuie să confirm locul și după redistribuire indiferent dacă am glisat sau nu la o altă opțiune/specializare?

Dacă în urma redistribuirii nu ai glisat la o altă opțiune nu trebuie să reconfirmi locul obținut inițial. Dacă la redistribuire ai glisat la o altă opțiune, nu trebuie să confirmi noul loc obținut, dacă la prima confirmare ai depus actele în original și nu ai schimbat regimul din buget (după distribuirea inițială) în taxă (după redistribuire).

9. Dacă vreau să mă transfer de la IF la IFR, cum procedez? Dar de la IFR la IF?

De la învățământul cu frecvență te poți transfera la învățământul cu frecvență redusă și vice-versa pe baza unei cereri (depuse la începutul lunii septembrie înainte de începerea anului 2 de studii) în limita capacității de școlarizare și după achitarea unei taxe de transfer. În anul 1 de studii nu sunt permise aceste transferuri.

10. Ce trebuie să fac pentru a încerca să obțin un loc de cazare în căminele universității în primul an de studiu ?

În intervalul 27.08.2019-07.09.2019 (se poate modifica) trebuie să depui o cerere de cazare on-line pe website-ul facultății (https://econ.ubbcluj.ro/) la secțiunea "Studenți - Cazare" UBB - FSEGA oferă studenților un număr limitat de camere cu 2-5 locuri în cămine studențești la tarife care variază între 100 și 220 lei/student/lună.

11. Mă pot înscrie la un program de masterat dacă nu deţin un certificat de competenţă lingvistică corespunzător?

Pentru înscrierea la orice program de masterat al FSEGA este obligatoriu să deții un Certificat/Atestat de competență lingvistică acceptat de comisia de admitere a FSEGA. (Detalii găsești la adresa http://admitere.ubbcluj.ro/ro/reglementari/ sau poți obține în sala 018). Dacă nu deții un astfel de Certificat/Atestat poți susține un examen pt. obținerea Certificatului de competență lingvistică LINGUA , după plata taxei de 150 lei (sala 002).
Copyright © May, 2024 Econ.UBBCluj.ro. All rights reserved. Copyright Notice.