Programul este structurat în așa fel încât, în primele semestre, studenții să-și poată consolida bagajul de
cunoștințe în marketing, cu accent pe orientarea strategică, comportamentul consumatorului, marketingul
online, fiindu-le totodată furnizate și o serie de noțiuni mai avansate, specifice produselor noi sau
publicității, dar și în zone complementare marketingului, precum comunicarea într-o limbă străină sau
problematica pregătirii și conducerii negocierii în afaceri.
Programul continuă, în următoarele semestre, rafinarea cunoștințelor de marketing, prin abordarea unor
concepte specifice, precum abordarea internațională, relațiile cu consumatorii sau problematica prețului
din perpectiva marketingului, ca și a unor concepte chiar de nișă: marketingul experiențial, marketingul
produselor și serviciilor de lux, cel specific produselor financiare sau prelucrării avansate a datelor de
marketing
Aceste discipline de specialitate furnizează studenților cunoștințe actuale privind marketingul, cu valențe
practice ce vor fi accentuate și validate în ultimul semestru al programului.