Strategii și politici de marketing
            Twitter

Programul este structurat în așa fel încât, în primele semestre, studenții să-și poată consolida bagajul de cunoștințe în marketing, cu accent pe orientarea strategică, comportamentul consumatorului, marketingul online, fiindu-le totodată furnizate și o serie de noțiuni mai avansate, specifice produselor noi sau publicității, dar și în zone complementare marketingului, precum comunicarea într-o limbă străină sau problematica pregătirii și conducerii negocierii în afaceri.

Programul continuă, în următoarele semestre, rafinarea cunoștințelor de marketing, prin abordarea unor concepte specifice, precum abordarea internațională, relațiile cu consumatorii sau problematica prețului din perpectiva marketingului, ca și a unor concepte chiar de nișă: marketingul experiențial, marketingul produselor și serviciilor de lux, cel specific produselor financiare sau prelucrării avansate a datelor de marketing

Aceste discipline de specialitate furnizează studenților cunoștințe actuale privind marketingul, cu valențe practice ce vor fi accentuate și validate în ultimul semestru al programului.

Copyright © November, 2024 FSEGA-UBB. All rights reserved. Copyright Notice.