Prezentare
     Distinctii / Awards
     Departamente
     Cercetare
     Parteneri
     Alumni
     Sustenabilitate
     Oferta educationala
     Studenti
     Admitere
     Examen finalizare studii
     International
     Alegeri academice


Gabriela Bodea,, Clash-ul crizelor sau viclenia lumii asimetrice (Ediția a doua), Presa Universitară Clujeană, 2023
vezi si alte aparitii editoriale

Facebook LinkedIn Twitter
Contact
Str. Teodor Mihali, Nr. 58-60 400591,
Cluj Napoca, Romania
Tel: +40 264-41.86.55
Fax: +40 264-41.25.70

   
Universitatea Babes-Bolyai | Noutati UBB
FSEGA Online | FSEGA SIS | FSEGA Alumni | Sustenabilitate
Executive Education | FSEGA Student Job Market
Contact | Harta Site | Viziteaza FSEGA


Home
Membri
Programe studiu
Cercetare
Studenti

TEMATICA PENTRU ELABORAREA LUCRĂRILOR DE LICENȚĂ/DISERTAȚIE

Autor: Diana Christine Zelter

Publicat: 27 Octombrie 2022


TEMATICA PENTRU ELABORAREA LUCRĂRILOR DE LICENȚĂ/DISERTAȚIE
DEPARTAMENTUL DE LIMBI MODERNE ȘI COMUNICARE ÎN AFACERI


Lect. univ.dr. Diana Zelter diana.zelter@econ.ubbcluj.ro

Management și comunicare organizațională
Comunicare managerială
Comunicare în afaceri
Comunicare interculturală în afaceri

Conf. univ.dr. Letiția Ilea letitia.ilea@econ.ubbcluj.ro

1. Tipuri de comunicare și rolul lor în afaceri
2. Multiculturalitate, interculturalitate, transculturalitate.
3. Rolul comunicării interculturale în afaceri
4. Limbajul non-verbal în comunicarea interculturală.

Conf.univ.dr. Nicolae Șera nicolae.sera@econ.ubbcluj.ro

1. L’étiquette en affaires – L’art de gérer ses affaires avec classe
2. La communication efficace dans les corporations. Etude de cas
3. Abréviations, calques linguistiques et anglicismes dans le discours de la presse économique en France
4. Analyse et typologie du discours dans la presse économique française

Lect.univ.dr. Maria Zoica Eugenia Balaban zoica.ghitan@econ.ubbcluj.ro

1. Thriving in a time of change. Tools for working in a changing organisation (Dezvoltare într-un timp al schimbării. Instrumente de lucru într-o organizaţie în schimbare)
2. Importance of communication in developing personal life and professional career (Importanţa comunicării în dezvoltarea vieţii personale şi a carierei)
3. Vital issues in organizational communication (Probleme vitale în comunicarea organizaţională)
4. Symbols and critical features of effective business communication (Simboluri şi caracteristici importante ale comunicării eficiente în afaceri)
5. Gender differences in international communication (Diferenţele de gen în comunicarea internaţională)
6. How the style of a leader’s communication influences employees’ satisfaction? (Cum influenţează stilul de comunicare al unui lider satisfacţia angajaţilor?)
7. How gender affects communication effectiveness? (Cum influenţează genul eficienţa comunicării?)
8. Business differences in developing countries (Diferenţe de afaceri în ţările în curs de dezvoltare)
9. Healthy work environment and employee diversity (Mediul de lucru sănătos şi diversitatea angajaţilor)
10. The importance of cultural differences on business (Importanţa diferenţelor culturale în afaceri)
11. Top business languages (Limbi de top pentru afaceri)
12. The role of communication in business negotiations (Rolul comunicării în negocierile în afaceri)
13. Technology and its impact on communication (Tehnologia şi impactul acesteia asupra comunicării)
14. Growth of fake news as a result of social media (Creşterea numărului de ştiri false ca rezultat al utilizării reţelelor sociale)
15. Traditional communication vs. virtual communication (Comunicare tradiţională vs. Comunicare virtuală)

Lect.univ.dr. Adrian Ciupe adrian.ciupe@econ.ubbcluj.ro

1. Condiția postmodernă: metanarațiuni și legitimare
2. Hiper-realitatea ca teorie a reprezentării în postmodernism
3. Caracteristici filosofico-culturale ale postmodernismului

Lect.univ.dr. Dana Maria Feurdean dana.feurdean@econ.ubbcluj.ro

1. Comunicare interculturală
2. Comunicare în domeniul economic/în afaceri
3. Limbaj şi comunicare în jurnalismul economic / Analiza discursului din presa economică
4. Terminologie economică şi de afaceri


Lector.univ.dr. Ana-Maria Hopârtean anca.hopartean@econ.ubbcluj.ro

ESP (English for Special Purposes)
Professional Communication (Written and/ or Oral)

Lect.univ.dr. Veronica Diana Micle veronica.micle@econ.ubbcluj.ro

Professional Communication.
Intercultural Business Communication.
Pragmatic Politeness in Business Communication.
Oral/Written Business Communication.
Culture and Business Communication

Lect.univ.dr. Maria Parasca maria.parasca@econ.ubbcluj.ro

Frazeologia / Colocațiile limbajului de specialitate economic
Utilizarea frazeologismelor în marketing și publicitate
Comunicare interculturală româno-germană
Comunicarea în afaceri


Lect. univ.dr. Iuliu Rațiu (iuliu.ratiu@econ.ubbcluj.ro)

Literatura americană de secol 19
Comunicare în afaceri
Comunicare interculturală
Studii de sustenabilitate

Lect.univ.dr. Sergiu Eugen Zagan sergiu.zagan@econ.ubbcluj.ro

Elipsa în discursul economic


Asist. univ. dr. Kovacs Reka reka.kovacs@econ.ubbcluj.ro

Management și comunicare organizațională
Leadership și comunicare organizațională
Cultură, cultură organizațională și comunicare
Managementul organizațiilor culturale
Comunicare organizațională și stiluri de comunicare

Asist.univ.dr. Gabriela Mocan gabriela.mocan@econ.ubbcluj.ro

Identitate şi comunicare interculturală
Management cultural (comunicare, management şi marketing în industriile creative)
Locul şi rolul diplomaţiei culturale în relaţiile internaţionale

Asist.univ.dr. Ioana Gabriela Nan ioana.nan@econ.ubbcluj.ro

Jurnalismul economic britanic/american
Analiza discursului economic
Comunicarea interculturală
Elemente de traductologie în/din engleza de afaceri
Mecanisme de învățare, evaluare și testare a limbii engleze de afaceri


Asist.univ.dr. Diana Sopon diana.sopon@econ.ubbcluj.ro

Managementul comunicării (scrise, orale) într-o organizație
Managementul comunicării interculturale în multinaționale
Managementul organizației

Asist.univ.dr. Timea Tocalachis timea.tocalachis@econ.ubbcluj.ro

Comunicare in afaceri
Limbajul publicitar
Terminologie in afaceri


LUCRĂRILE POT FI REDACTATE ÎN LIMBA ROMÂNĂ SAU ÎNTR-O LIMBĂ DE CIRCULAȚIE INTERNAȚIONALĂ PREDATĂ DE PROFESORUL COORDONATOR.

DIRECTOR DEPARTAMENT
Lect. univ. dr. Diana Zelter













Tematica licenta DLMCA



inapoi la stiri   vezi evenimentele   home



Ati sesizat o eroare in legatura cu informatiile de pe aceasta pagina?
Va rugam mult sa ne contactati.

       Copyright © 22-11-2024 FSEGA. Protectia datelor cu caracter personal FSEGA. Protectia datelor cu caracter personal UBB.
       Web Developer  Dr. Daniel Mican   Graphic Design  Mihai-Vlad Guta