Informații utile privind orarul și participarea la activități didactice în semestrul 1 al anului universitar 2021-2022, la formele de învățământ ID/IFR
Autor:
Ovidiu Ioan Moisescu
Publicat:
20 Septembrie 2021
În semestrul 1 al anul universitar 2021-2022 activitățile didactice propriu-zise la FSEGA pentru studenții înmatriculați la formele de învățământ ID/IFR (activități tutoriale, activități asistate și activități tutoriale la distanță) vor începe în 15 octombrie 2021 și se vor desfășura în regim online, prin intermediul platformelor Zoom și Moodle IDFR. Calendarul activităților tutoriale și asistate este disponibil la acest LINK și în platforma Moodle IDFR. Orarul propriu-zis va fi disponibil începând cu data de 10 octombrie 2021.
Activitățile tutoriale și activitățile asistate se vor derula în manieră sincronă, conform orarului, prin videoconferință, prin intermediul platformei Zoom. Activitățile tutoriale la distanță vor fi programate în platforma Moodle IDFR de către fiecare tutore. Pentru a putea participa la aceste activități, va fi necesar ca studenții să își creeze conturi de Zoom și să își instaleze aplicația Zoom pe propriile calculatoare.
- Vezi cum să îți creezi un cont personal de Zoom aici: https://youtu.be/ePgSfKpbJVI
- Vezi cum să descarci, instalezi și să te conectezi la aplicația Zoom aici: https://youtu.be/AVytfW_ivGc
În platforma Moodle IDFR, pe pagina fiecărei discipline, cadrele didactice vor include: linkurile de Zoom pentru fiecare tutore, suport/suporturi de învățare, cerințe privind învățarea/pregătirea, resurse alternative de învățare, precum și un forum de discuții în cadrul căruia studenții să poată adresa întrebări referitoare la disciplină și să primească răspunsuri de la cadrele didactice. Pentru participarea la activitățile didactice din orar, studenții vor accesa linkul de Zoom aferent tutorelui din pagina cursului din Moodle IDFR.
Detalii privind accesarea platformei Moodle găsiți AICI
În vederea participării la
consultații cu un anumit cadru didactic, studenții se vor autentifica în prealabil în platforma
FSEGA SIS, iar apoi vor accesa CV-ul cadrului didactic de pe website-ul facultății (se poate căuta în secțiunea
Departamente, iar apoi în sub-secțiunea
Membri de pe pagina departamentului). În CV-ul cadrului didactic va putea fi vizualizat atât orarul de consultații, cât și linkul prin care studenții vor putea intra în videoconferința
Zoom aferentă consultațiilor.
Atenție: informațiile privind linkul
Zoom și orarul consultațiilor nu sunt vizibile dacă în prealabil studentul nu s-a autentificat în platforma FSEGA SIS!
Tutorial video:
https://youtu.be/L9jhJupvOls
Pentru a putea comunica eficient cu secretariatul și profesorii, precum și pentru a-și putea gestiona accesul la platformele FSEGA SIS și Moodle, studenții trebuie să își activeze și să folosească contul instituțional de e-mail
@stud.ubbcluj.ro. Vezi
AICI un tutorial privind activarea contului și conectarea la platforma Microsoft Office 365 pentru studenți și
AICI un tutorial privind configurarea MS Outlook pentru e-mailuri.
Notă: Studenții din
anul 1, admiși în anul 2021, își vor putea afla
numărul matricol cel târziu în
28 septembrie 2021, în cadrul unui anunț care va fi postat pe website-ul FSEGA, în secțiunea
Anunțuri studenți (anunțul va include totodată informații privind componența grupelor de studii pe specializări). Este important ca studenții din anul 1 să își cunoască
numărul legitimației de concurs pentru a putea identifica pe baza acestuia numărul matricol.
IMPORTANT! Studenții care doresc să participe la videoconferința aferentă oricărei activități didactice trebuie să specifice în aplicația Zoom
numele și prenumele. Pe timpul desfăşurării activităților didactice online, studenții vor folosi
camerele şi microfoanele în funcţie de recomandarea cadrului didactic.
inapoi la stiri
vezi evenimentele
home