|
|
|
CV
Blackboard
|
|
Lect.univ.dr. Gelu Trisca
Strada Teodor Mihali, Nr. 58-60
Campus FSEGA
400591, Cluj-Napoca, Romania
Tel: +40 264 418 652/3/4/5
Fax: +40 264 412 570
E-mail:
gelu.trisca
|
| Interes de cercetare predare |
| Interesele de cercetare și predare vizează marketingul strategic și experiențial, comportamentul consumatorului și marketingul micilor afaceri, cu accent pe deciziile bazate pe date și pe dimensiunea umană a relațiilor de afaceri. Activitatea științifică abordează teme precum strategiile de marketing, antreprenoriatul, colaborarea universitate–mediu de afaceri, experiența consumatorului și marketingul digital și analitica web (SEO, Google Ads, SPSS). Cercetările recente includ evaluarea performanței forței de vânzări utilizând legea lui Benford, rolul relațiilor personale în colaborarea universitate–afaceri și natura afectivă a așteptărilor clienților. Activitatea didactică reflectă o abordare aplicativă și interdisciplinară, axată pe formarea competențelor practice în marketing, cercetare și comunicare în afaceri. |
| Publicatii (top 5) |
• RESITA NETWORK - ACADEMIC ENTREPRENEURSHIP AND INNOVATION NETWORK OF SOUTH EASTERN EUROPEAN UNIVERSITIES: AN EXAMPLE OF SUCCESSFUL NETWORKING IN ENTREPRENEURSHIP AND INNOVATION AT ACADEMIC LEVEL (2013), P. Schulte, D. Živković, M. Graef, J. Vadnjal, G. Trisca, I.Mihajlovic, D. Pavlov, V. Kume, Ž. Živković, M. Dimitrova, D. Zečić, J. Halebić, A. Tantau, Serbian Journal of Management (8/1).
• THE MANAGEMENT OF UNIVERSITY-BUSINESS COLLABORATION: THE ROLE OF PERSONAL RELATIONSHIPS, (2024), M Minică, G Trișcă - Robotica & Management.
• EFFECT OF THE PRINTING SCENARIO ON THE DIMENSIONAL ACCURACY AND THE TENSILE STRENGTH OF DIFFERENT COLORED PLA SPECIMENS PRODUCED BY FUSED DEPOSITION MODELING, (2025), V Cojocaru, RR Turiac, D Frunzaverde, G Trisca, N Bacescu și G. Marginean, Applied Sciences 14 (17), 7642
• THE BUYING BEHAVIOR OF COUPLES: SPOUSES'PERCEIVED INFLUENCE UPON PURCHASE OF PRODUCTS AND SERVICES, (2019), G. Trișcă, Analele Universitatii'Eftimie Murgu'Resita. Fascicola II. Studii Economice
• THE AFFECTIVE NATURE OF CUSTOMER EXPECTATIONS AND THEIR CONSTITUTIVE IMPACT ON CUSTOMER EXPERIENCE, (2017), G. Trișcă, Analele Universitatii'Eftimie Murgu'Resita. Fascicola II. Studii Economice
• BUSINESS IS PERSONAL. INSIGHTS FROM EXPERIENTIAL MARKETING AND S-D LOGIC, (2015), Revista economica 3 (67), 140-151
|
Logica și gândirea de marketing
Marketing experiențial
Marketingul activităților de comerț
Comportamentul de cumpărare și consum
Antreprenoriat (afacerile mici și afacerile de familie)
Domeniul de adevăr al cercetărilor științifice |
Lista publicatiilor
|
Articole |
|
Minică Mirela, Trișcă Gelu,
THE MANAGEMENT OF UNIVERSITY-BUSINESS COLLABORATION: THE ROLE OF PERSONAL RELATIONSHIPS,
Robotica & Management, Vol. 29, No. 2, 2024
|
|
Vasile Cojocaru, Raul Rusalin Turiac, Doina Frunzaverde, Gelu Trisca, Nicoleta Bacescu, Gabriela Marginean,
EFFECT OF THE PRINTING SCENARIO ON THE DIMENSIONAL ACCURACY AND THE TENSILE STRENGTH OF DIFFERENT COLORED PLA SPECIMENS PRODUCED BY FUSED DEPOSITION MODELING,
Applied Sciences, Vol. 14, No. 17, Contribușii la analiza statistică a datelor, 2024
|
|
Trișcă Gelu,
THE BUYING BEHAVIOR OF COUPLES: SPOUSES'PERCEIVED INFLUENCE UPON PURCHASE OF PRODUCTS AND SERVICES,
Analele Universitatii'Eftimie Murgu'Resita. Fascicola II. Studii Economice, Vol. 1, No. 26, 2019
|
|
Trișcă Gelu,
THE AFFECTIVE NATURE OF CUSTOMER EXPECTATIONS AND THEIR CONSTITUTIVE IMPACT ON CUSTOMER EXPERIENCE,
Analele Universitatii'Eftimie Murgu'Resita. Fascicola II. Studii Economice, Vol. 1, No. 1, 2017
|
|
Trișcă Gelu,
BUSINESS IS PERSONAL. INSIGHTS FROM EXPERIENTIAL MARKETING AND S-D LOGIC,
Revista economica , Vol. 3, No. 67, 2015
|
|
Working papers |
|
Trișcă Gelu,
APPLYING BENFORD’S LAW TO ASSESS SALESPERSON PERFORMANCE IN BRICK-AND-MORTAR RETAIL ,
ECONMATH CONFERENCE, Current research trends in economics and mathematics, 2025
|
|
Trișcă Gelu,
WHAT IF THE ENTREPRENEURIAL MOMENT IS JUST A MOMENT? MARKETING IMPLICATIONS ,
International Conference in Marketing (MID), From Information to decision, 2024
|
|
Trișcă Gelu,
FIVE YEARS IN SMALL BUSINESS TRENCHES. MARKETING LESSONS LEARNED FROM PRACTICE ,
14th International (iCOnEc), Conference Competitiveness and Stability in the Knowledge-based Economy, 2022
|
|
Carti |
|
Trișcă Gelu,
MARKETING EXPERIENTIAL , Editura Editura Eftimie Murgu, Reșița, 2013
|
Lista proiectelor de cercetare
|
|