|
|
|
CV
Blackboard
|
|
Lect.univ.dr. Gelu Trisca
Strada Teodor Mihali, Nr. 58-60
Campus FSEGA
400591, Cluj-Napoca, Romania
Tel: +40 264 418 652/3/4/5
Fax: +40 264 412 570
E-mail:
gelu.trisca
|
| Interes de cercetare predare |
| Interesele de cercetare și predare vizează marketingul strategic și experiențial, comportamentul consumatorului și marketingul micilor afaceri, cu accent pe deciziile bazate pe date și pe dimensiunea umană a relațiilor de afaceri. Activitatea științifică abordează teme precum strategiile de marketing, antreprenoriatul, colaborarea universitate–mediu de afaceri, experiența consumatorului și marketingul digital și analitica web (SEO, Google Ads, SPSS). Cercetările recente includ evaluarea performanței forței de vânzări utilizând legea lui Benford, rolul relațiilor personale în colaborarea universitate–afaceri și natura afectivă a așteptărilor clienților. Activitatea didactică reflectă o abordare aplicativă și interdisciplinară, axată pe formarea competențelor practice în marketing, cercetare și comunicare în afaceri. |
| Publicatii (top 5) |
• RESITA NETWORK - ACADEMIC ENTREPRENEURSHIP AND INNOVATION NETWORK OF SOUTH EASTERN EUROPEAN UNIVERSITIES: AN EXAMPLE OF SUCCESSFUL NETWORKING IN ENTREPRENEURSHIP AND INNOVATION AT ACADEMIC LEVEL (2013), P. Schulte, D. Živković, M. Graef, J. Vadnjal, G. Trisca, I.Mihajlovic, D. Pavlov, V. Kume, Ž. Živković, M. Dimitrova, D. Zečić, J. Halebić, A. Tantau, Serbian Journal of Management (8/1).
• THE MANAGEMENT OF UNIVERSITY-BUSINESS COLLABORATION: THE ROLE OF PERSONAL RELATIONSHIPS, (2024), M Minică, G Trișcă - Robotica & Management.
• EFFECT OF THE PRINTING SCENARIO ON THE DIMENSIONAL ACCURACY AND THE TENSILE STRENGTH OF DIFFERENT COLORED PLA SPECIMENS PRODUCED BY FUSED DEPOSITION MODELING, (2025), V Cojocaru, RR Turiac, D Frunzaverde, G Trisca, N Bacescu și G. Marginean, Applied Sciences 14 (17), 7642
• THE BUYING BEHAVIOR OF COUPLES: SPOUSES'PERCEIVED INFLUENCE UPON PURCHASE OF PRODUCTS AND SERVICES, (2019), G. Trișcă, Analele Universitatii'Eftimie Murgu'Resita. Fascicola II. Studii Economice
• THE AFFECTIVE NATURE OF CUSTOMER EXPECTATIONS AND THEIR CONSTITUTIVE IMPACT ON CUSTOMER EXPERIENCE, (2017), G. Trișcă, Analele Universitatii'Eftimie Murgu'Resita. Fascicola II. Studii Economice
• BUSINESS IS PERSONAL. INSIGHTS FROM EXPERIENTIAL MARKETING AND S-D LOGIC, (2015), Revista economica 3 (67), 140-151
|
| Data nasterii: |
02-06-1971 |
| Nationalitate: |
Română |
| Experienta Profesionala: |
01.10.2020 - prezent
Universitatea Babeș-Bolyai, Facultatea de Științe Economice și Gestiunea Afacerilor, Departamentul de Administrarea Afacerilor Reșița, Piaţa Traian Vuia, nr. 1-4, Reşiţa, Tel.: +40 255 210 214, Fax:+40 255 207 504,Website: http:// https://uem.ro/daa/
Tipul sau sectorul de activitate: Academic
Funcția: Lector universitar
Principalele activități și responsabilități: Cercetare științifică în domeniul marketingului; Pregătirea și desfășurarea cursurilor și seminariilor în disciplinele: Marketing strategic,Marketingul evenimentelor, Politici de marketing, Statistică inferentială, Merchandising, Turism rural, Comunicare în Afaceri, Marketing Internațional, Marketing Experiențial, Marketingul Micilor Afaceri, Ecoturism.
18.03.2013 – 31.09.2020
Universitatea ,,Eftimie Murgu” din Reşiţa, Facultatea de Științe Economice, Piaţa Traian Vuia, nr. 1-4, Reşiţa, Tel.: +40 255 210 214, Fax:+40 255 207 504,Website: http:// www.uem.ro
Tipul sau sectorul de activitate: Academic
Funcția: Lector universitar
Principalele activități și responsabilități: Cercetare științifică în domeniul marketingului; Pregătirea și desfășurarea cursurilor și seminariilor în disciplinele: Comunicare în Afaceri, Marketing Internațional, Marketing Experiențial, Marketingul Micilor Afaceri, Ecoturism. |
| Educatie Formare: |
01.10.2009 - 27.09.2012
Universitatea de Vest din Timişoara, Facultatea de Economie şi Administrare a Afacerilor, Şcoala Doctorală – Domeniul Marketing; Str. J. H. Pestalozzi, nr. 16, 300115, Timişoara, România, Tel. +40 256 592 506, Fax: +40 256 592 500
Domeniul: Marketing
Diploma obținută: Doctor în Marketing
Nivelul 8 EQF |
| Limba materna: |
Română |
| Limbi Straine: |
Engleză
Franceză
Germană
|
| Aptitudini sociale: |
Bune competențe de comunicare dobândite ca urmare a predării timp de 4 ani a disciplinei Comunicare în Afaceri;
Bune competențe de comunicare interculturală ca urmare a stagiului de formare profesională desfășurat în perioada 10.01. - 30.01.2010 la Technische Universität München (TUM) precum și ca urmare a participării la sesiunile de formare profesională organizate la universități partenere din Europa: Universitatea de Științe Aplicate Centria (campus Ylivieska - Finlanda), Hochschule für Technik und Wirtschaft des Saarlandes (Germania), Westfälische Hochschule Gelsenkirchen (Campusul din Bocholt-Germania), Hochschule Worms (Germania), Facultatea Tehnică din Bor, Universitatea din Belgrad (Serbia) Universitatea din Zenica (Bosnia și Hertzegovina) Universitatea American Colledge (Macedonia), GEA College Faculty of Entrepreneurship (Slovenia), Univesitatea din Liubljana (Slovenia).
|
| Aptitudini calculator: |
Certificat ECDL/PCIE
- o foarte bună stăpânire a programelor de editare CorelDraw, Adobe Photoshop, VSDC Video Editor ca urmare a activităților de realizare de materiale publicitare pentru universitate și firme locale;
- solide cunoştinţe de SPSS ca urmare a studiilor doctorale și a experienței acumulate în predarea disciplinei timp de 4 ani;
- solide cunoștințe de utilizare a pachetului Microsoft Office ca urmare a absolvirii cursurilor pentru obținerea certificatului ECDL/PCIE desfășurate în Franța (Institut Universitaire de Technologie de Bethune)) și în Finlanda (Centria University of Applied Sciences), precum și a experienței de predare (seminarii) a disciplinei Bazele Informaticii timp de 2 ani.
|
Ultima actualizare: 2025-10-30
|
|
|