|
|
CV
Blackboard
|
|
Conf.univ.dr. Crina Ioana FILIP
Strada Teodor Mihali, Nr. 58-60
Campus FSEGA
400591, Cluj-Napoca, Romania
Tel: +40 264 418 652/3/4/5
Fax: +40 264 412 570
Int: 5892 Birou: 226
E-mail:
crina.filip
|
Data nasterii: |
31-03-1977 |
Nationalitate: |
romana |
Experienta Profesionala: |
Octombrie 2014 - prezent - Conferenţiar universitar
Universitatea „Babeş-Bolyai” Cluj-Napoca, Facultatea de Ştiinţe Economice şi Gestiunea afacerilor, Departamentul de contabilitate şi audit
Activităţi şi responsabilităţi principale:
• Cursuri la disciplinele: Contabilitate financiară (nivel licenţă, ZI + ID), Bazele contabilităţii (nivel licenţă, ZI+ID), Referentiale contabile comparate (optional, nivel masterat, zi), Managementul financiar-contabil al proiectelor (nivel masterat, zi), Sisteme contabile comparate (opţional, nivel licenta, zi +ID),
• Activităţi de seminarizare la disciplinele: Bazele contabilităţii (nivel licenţă, zi + ID), Contabilitate financiară (nivel licenţă, zi + ID), Referentiale contabile comparate (optional, nivel masterat, zi), Managementul financiar-contabil al proiectelor (nivel masterat, zi), Sisteme contabile comparate (opţional, nivel masterat, zi +ID),
• Coordonare lucrări licenţă pe teme specifice Contabilităţii financiare
• Coordonare lucrări disertaţie pe teme din sfera Sistemelor/Referentialelor contabile comparate şi a Managementului financiar-contabil al proiectelor
• Membru în comisii de licenţă şi disertaţie
• Membru în Comisiile de evaluare a stagiilor de pregătire doctorală a 4 doctoranzi de la Departamentul de Contabilitate şi Audit
• Coordonarea studenţilor în elaborarea Dosarului de practică la disciplina Contabilitate financiară; asigurarea legăturii cu mediul de afaceri prin trimiterea studenţilor în stagiul de practică şi prin invitarea unor practicieni la cursurile de la nivel masterat
• Membru în granturi/proiecte europene
Februarie 2008 –octombrie 2014 – Lector universitar
Universitatea „Babeş-Bolyai” Cluj-Napoca, Facultatea de Ştiinţe Economice şi Gestiunea afacerilor, Departamentul de contabilitate şi audit
Activităţi şi responsabilităţi principale:
• Cursuri la disciplinele: Contabilitate financiară (nivel licenţă, zi + ID), Bazele contabilităţii (nivel licenţă, ID), Contabilitate şi control de gestiune (nivel masterat, zi), Managementul financiar-contabil al proiectelor (nivel masterat, zi), Sisteme contabile comparate (opţional, nivel masterat, zi +ID), Contabilitate în turism (Facultatea de geografie – nivel licenţă, zi)
• Activităţi de seminarizare la disciplinele: Bazele contabilităţii (nivel licenţă, zi + ID), Contabilitate financiară (nivel licenţă, zi + ID), Contabilitate şi control de gestiune (nivel masterat, zi), Managementul financiar-contabil al proiectelor (nivel masterat, zi), Sisteme contabile comparate (opţional, nivel masterat, zi +ID), Contabilitate în turism (Facultatea de geografie – nivel licenţă, zi)
• Coordonare lucrări licenţă pe teme specifice Contabilităţii financiare - un număr de aproximativ 85 de lucrări în cadrul sesiunilor de licenţă din anii 2010, 2011, 2012, 2013
• Coordonare lucrări disertaţie pe teme din sfera Sistemelor contabile comparate şi a Managementului financiar-contabil al proiectelor - un număr de 10 lucrări în cadrul sesiunii de disertaţie din anul 2012, 2013
• Membru în comisii de licenţă şi disertaţie
• Membru în comisii de evaluare a referatelor doctorale – în anul universitar 2011-2012 şi 2012-2013 membru în Comisiile de evaluare a stagiilor de pregătire doctorală a 4 doctoranzi de la Departamentul de Contabilitate şi Audit
• Coordonarea studenţilor în elaborarea Dosarului de practică la disciplina Contabilitate financiară; asigurarea legăturii cu mediul de afaceri prin trimiterea studenţilor în stagiul de practică şi prin invitarea unor practicieni la cursurile de la nivel masterat
• Membru în granturi/proiecte europene
Februarie 2003-Februarie 2008 – Asistent universitar
Universitatea „Babeş-Bolyai” Cluj-Napoca, Facultatea de Ştiinţe Economice, Catedra de contabilitate
Activităţi şi responsabilităţi principale:
• Activităţi de seminarizare la disciplinele: Bazele contabilităţii (nivel licenţă, zi + ID), Contabilitate financiară (nivel licenţă, zi + ID), Contabilitate de gestiune (nivel licenţă, zi), Contabilitate bancară (nivel licenţă, zi)
• Membru în granturi/contracte de cercetare
Noiembrie 2000-februarie 2003 – doctorand cu frecvenţă
Universitatea „Babeş-Bolyai” Cluj-Napoca, Facultatea de Ştiinţe Economice, Catedra de contabilitate
Activităţi şi responsabilităţi principale:
• Activităţi de seminarizare la disciplinele: Bazele contabilităţii (nivel licenţă, zi), Contabilitate financiară (nivel licenţă, zi), Contabilitate de gestiune (nivel licenţă, zi), Contabilitate bancară (nivel licenţă, zi)
Septembrie 1999-iunie 2000 - profesor cu ½ normă
Şcoala Postliceală „Preuniversitaria XXI”
Activităţi şi responsabilităţi principale:
• Predarea disciplinelor de contabilitate şi finanţe
|
Educatie Formare: |
Specializare doctorat Contabilitate
Instituţia: Universitatea „Babeş-Bolyai” Cluj-Napoca, Facultatea de Ştiinţe Economice
Tema de doctorat: „Sistemul informaţional contabil al operaţiunilor de import-export la agenţii economici din România”
Perioada de doctorat: noiembrie 2000 – decembrie 2007
Susţinerea tezei de doctorat: decembrie 2007
Diploma obţinută: doctor în Economie, domeniul Contabilitate
Absolventă studii aprofundate
Specializare: Management contabil şi audit
Instituţia: Universitatea „Babeş-Bolyai” Cluj-Napoca, Facultatea de Ştiinţe Economice
Perioada de studii: octombrie 1999- iunie 2000
Diploma obţinută: Diploma de Studii aprofundate
Licenţiată în ştiinţe economice
Secţia: Contabilitate şi informatică de gestiune – forma de învăţământ zi
Instituţia: Universitatea „Babeş-Bolyai” Cluj-Napoca, Facultatea de Ştiinţe Economice
Perioada de studii: octombrie 1995- iunie 1999
Susţinere examen licenţă: septembrie 1999
Diploma obţinută: Licenţiat în Ştiinţe Economice, specializarea – Contabilitate şi informatică de gestiune
Absolventă de liceu
Instituţia: Liceul teoretic „George Bariţiu” Cluj-Napoca
Profil: Real – matematică-fizică
Perioada de studii: septembrie 1991 – iunie 1995
Diploma obţinută: Diploma de Bacalaureat
|
Limba materna: |
romana |
Limbi Straine: |
engleza, mediu- citit, scris, vorbit |
Aptitudini sociale: |
Sociabilitate, creativitate, dinamism, gândire pozitivă, originalitate, capacitate de sinteză, abilitatea de a comunica şi lucra cu studenţii |
Aptitudini organizatorice: |
Bună organizatoare, spirit de iniţiativă, spirit de echipă, abilităţi decizionale, capacitate de analiză şi organizare, fiind coordonatoare a activităţii financiare în cadrul a 2 proiecte europene, dintre care unul având 6 parteneri naţionali, instituţii universitare şi profesionale.
Experienţa acumulată în programe naţionale/internaţionale
1. Membru în Programul Operaţional Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013, Axa prioritară 1 „Educaţie şi formare profesională în sprijinul creşterii economice şi dezvoltării societăţii bazate pe cunoaştere”, Domeniul major de intervenţie 1.2 „Calitate în învăţământul superior”, titlul proiectului „Adaptarea curriculei universitare de masterat la cerinţele pieţei muncii din România în domeniul proiectelor finanţate din fondurile structurale şi de coeziune”, Contract POSDRU/86/1.2/S/64076, manager general proiect Răzvan Nistor, valoare 11.438.840,30 lei, perioada 2010-2013, funcţia – expert lector
2. Membru în echipa de management a Programului Operaţional Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013, Axa prioritară 1 „Educaţie şi formare profesională în sprijinul creşterii economice şi dezvoltării societăţii bazate pe cunoaştere”, Domeniul major de intervenţie 1.2 „Calitate în învăţământul superior”, titlul proiectului „Aplicarea unui sistem de competenţe coerent cu cel european la nivelul masteratelor în domeniul analizei economice şi evaluării de active şi afaceri, Contract POSDRU/86/1.2/S/53849, manager general proiect Dumitru Matiş, valoare 4.791.147 lei, perioada 2011-2013, funcţia – responsabil financiar
3. Membru în echipa de management a Programului Operaţional Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013, Axa prioritară 1 „Educaţie şi formare profesională în sprijinul creşterii economice şi dezvoltării societăţii bazate pe cunoaştere”, Domeniul major de intervenţie 1.5 “Programe doctorale şi postdoctorale în sprijinul cercetării”, titlul proiectului „Performanţă si excelenţă în cercetarea postdoctorală în domeniul stiinţelor economice din România”, Contract: POSDRU/89/1.5/S/59184, manager general proiect Ion Gh. Roşca, valoare 18.232.147 lei perioada 2010-2013, funcţia – responsabil financiar
4. Membru în Programul Operaţional Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013, Axa prioritară 2 „Corelarea învăţării pe tot parcursul vieţii cu piaţa muncii”, Domeniul major de intervenţie 2.1 „Tranziţia de la şcoală la viaţa activă ”, titlul proiectului „Convergenţa pregătirii universitare cu viaţa activă”, Contract POSDRU/7/2.1/S/1, manager general proiect Cristina Ciumaş, perioada 2009-2011, funcţia – responsabil practică
5. Membru în Grantul CNCSIS tip A, cod CNCSIS 1386, cu titlul Propunere privind standarde contabile adaptate întreprinderilor mici şi mijlocii, director Deaconu Adela, valoare 25.300 lei, finanţat de Guvernul României, 2006-2007
Organizarea de manifestări ştiinţifice naţionale:
Membru al echipei de organizare a mesei rotunde cu tema – Consultanţa economică şi mediul de afaceri din Transilvania, Facultatea de Ştiinţe Economice şi Gestiunea Afacerilor, Cluj-Napoca, 7 decembrie, 2006
Membru al echipei de organizare a Workshop-ului nr. 1 în cadrul proiectului „Aplicarea unui sistem de competenţe coerent cu cel european la nivelul masteratelor în domeniul analizei economice şi evaluării de active şi afaceri”, Contract POSDRU/86/1.2/S/53849, 30 iunie 2011
Membru al echipei de organizare a Workshop-ului nr. 2 în cadrul proiectului „Aplicarea unui sistem de competenţe coerent cu cel european la nivelul masteratelor în domeniul analizei economice şi evaluării de active şi afaceri”, Contract POSDRU/86/1.2/S/53849, 30 martie 2012
Membru al echipei de organizare a Workshop-ului nr. 2 în cadrul proiectului „Aplicarea unui sistem de competenţe coerent cu cel european la nivelul masteratelor în domeniul analizei economice şi evaluării de active şi afaceri”, Contract POSDRU/86/1.2/S/53849, 25 ianuarie 2013
|
Aptitudini tehnice: |
- Membru al Corpului Experţilor Contabili şi Contabililor Autorizaţi din România, în calitate de expert contabil
- Abilităţi specifice activităţilor financiar-contabile |
Aptitudini calculator: |
O bună stăpânire a instrumentelor Microsoft Office Word, Excel, Power Point |
Aptitudini artistice: |
Literatura, sportul şi muzica |
Alte competente: |
Capacităţi de cercetare şi formare continuă
Perfecţionare – documentare
Participarea la cursul de instruire în domeniul CNCIS susţinut de lectorii UECNCFPA, 28-30 aprilie 2012, Cluj-Napoca, desfăşurat în cadrul proiectului „Aplicarea unui sistem de competenţe coerent cu cel european la nivelul masteratelor în domeniul analizei economice şi evaluării de active şi afaceri”, Contract POSDRU/86/1.2/S/53849
Participarea la programul de formare profesională cu tema Răspunderea socială a universităţii faţă de calitatea formării profesionale, în cadrul proiectului Întărirea învăţământului superior orientat spre competenţe, Contract POSDRU/86/1.2/S/60281
Participare curs în domeniul Tehnologiei informaţiei şi Comunicării, desfăşurat în cadrul proiectului „Aplicarea unui sistem de competenţe coerent cu cel european la nivelul masteratelor în domeniul analizei economice şi evaluării de active şi afaceri”, Contract POSDRU/86/1.2/S/53849, în perioada 13-14 octombrie 2012
|
Permis Conducere: |
|
Informatii suplimentare: |
Lucrări relevante :
1) Deaconu A. and Filip C.I, Gold Mining Stakeholders: Diversity and Influence. Roșia Montană Case Study, Journal of East European Management Studies, nr 1/2021, volume 26, p. 131-161 The journal is listed in the Thomson Reuters Social Sciences Citation Index (Impact Factor 0.571; Journal Citation Reports ® 2018) and Scopus.
2) Deaconu A. and Filip C.I, " The economy and acounting sophistication : An overview of Transylvania", Accounting History, 2016, DOI :10.1177/1032373216668183
3) Muller V.O, Ienciu A.I., Bonaci C.G., Filip C.I., « Board Characteristics Best Practices and Financial Performance. Evidence from the European Capital Market », Amfiteatru Economic Journal, 36, 2014, p. 672-683, CNCSIS A, ISI (factor de impact 0,953 în 2012), ISSN 1582-9146
4) Deaconu A., Fătăcean Gh., Filip C.I., « Accounting history in a Central Eastern European space. A critical approach », Transilvanian Review, supliment nr. 2, 2014
5) Popa I. E., Span G., Dumitru M., Dumitru V. F., Filip C.I., « Empirical study on the implications of qualitative factors in making decisions related to the materiality level : The case of Romania », Journal of Economic and Social Research, 26(4), 2013, p.43-58, indexed in Journal Impact Factor Thomson Reuters, ISSN 1331 677X
6) A.Deaconu, C.Filip, B.A. Cuzdriorean-Vladu, D. Mureşan, Bazele contabilităţii. Concepte şi aplicaţii,vol I (p. 23-100), Editura Risoprint, Cluj-Napoca, 2017, ISBN 978-973-53-2050-8
7) Filip C. I., Implicaţiile financiar-contabile ale operaţiunilor de import-export, Editura Casa Cărţii de Ştiinţă, Cluj-Napoca, 2008, ISBN 978-973-133-287-1, p. 357
8) Filip C., Managementul financiar al proiectelor finanţate din fondurile structurale şi de coeziune, Editura Eikon, 2013, ISBN 978-973-757-785-6, p. 245
|
Ultima actualizare: 2024-10-16
|
|
|