|
|
|
CV
Blackboard
|
|
Lect.univ.dr. Lăcrămioara RADOMIR
Strada Teodor Mihali, Nr. 58-60
Campus FSEGA
400591, Cluj-Napoca, Romania
Tel: +40 264 418 652/3/4/5
Fax: +40 264 412 570
Int: 5885 Birou: 124
E-mail:
lacramioara.radomir
|
| Interes de cercetare predare |
Comportamentul consumatorului
Marketingul serviciilor
|
| Publicatii (top 5) |
Troiville, J., Moisescu, O. I., & Radomir, L. (2025). Using necessary condition analysis to complement multigroup analysis in partial least squares structural equation modeling. Journal of Retailing and Consumer Services, 82, 104018.
Adler, S. J., Sharma, P. N., & Radomir, L. (2023). Toward open science in PLS-SEM: Assessing the state of the art and future perspectives. Journal of Business Research, 169, 114291.
Sarstedt, M., Hair, J. F., Pick, M., Liengaard, B. D., Radomir, L., & Ringle, C. M. (2022). Progress in partial least squares structural equation modeling use in marketing research in the last decade. Psychology & Marketing, 39(5), 1035-1064.
Sarstedt, M., Radomir, L., Moisescu, O. I., & Ringle, C. M. (2022). Latent class analysis in PLS-SEM: A review and recommendations for future applications. Journal of business research, 138, 398-407.
Hair, J. F., Astrachan, C. B., Moisescu, O. I., Radomir, L., Sarstedt, M., Vaithilingam, S., & Ringle, C. M. (2021). Executing and interpreting applications of PLS-SEM: Updates for family business researchers. Journal of Family Business Strategy, 12(3), 100392.
Radomir, L., & Moisescu, O. I. (2020). Discriminant validity of the customer-based corporate reputation scale: Some causes for concern. Journal of Product & Brand Management, 29(4), 457-469. |
| Data nasterii: |
24-12-1981 |
| Nationalitate: |
Română |
| Experienta Profesionala: |
octombrie 2013 – prezent
Lector universitar, Departamentul de Marketing, Facultatea de Ştiinţe Economice şi Gestiunea Afacerilor, UBB, Cluj-Napoca
Activităţi didactice şi de cercetare in domeniul marketing (calitatea serviciilor şi satisfacţia consumatorului, marketing financiar bancar, comportamentul consumatorului, bazele marketingului)
octombrie 2008 – septembrie 2013
Asistent universitar, Departamentul de Marketing, Facultatea de Ştiinţe Economice şi Gestiunea Afacerilor, UBB, Cluj-Napoca
Activităţi: Susţinerea seminariilor la disciplinele: Bazele marketingului, Marketing financiar-bancar
noiembrie 2007 – octombrie 2008
Referent, Oficiul Programelor Europene, Universitatea Babeş-Bolyai, Cluj-Napoca
Activităţi:Punerea la dispoziţia cadrelor didactice, a studenţilor şi a altor părţi interesate a informaţiilor disponibile cu privire la programele europene
octombrie 2005 – iulie 2008
Colaborator al Catedrei de Marketing, Facultatea de Ştiinţe Economice şi Gestiunea Afacerilor, UBB, Cluj-Napoca
Activităţi: Susţinerea seminariilor la disciplinele: Bazele marketingului, Comportamentul consumatorului, Cumpărarea şi gestiunea resurselor materiale, Marketing financiar-bancar
decembrie 2004 – ianuarie 2005
Operator interviu în cadrul Centrului “ ProInvest “ – Universitatea Babeş-Bolyai;
Activităţi: Administrarea de chestionare în Cluj-Napoca pe tema comportamentul de cumpărare în perioada sărbătorilor de iarnă şi crearea bazei de date în Excel
octombrie 2004 – noiembrie 2004
Promoter în cadrul firmei S.C. Rolicom S.A.
Activităţi: Promovarea produselor Colgate – Palmolive;
|
| Educatie Formare: |
octombrie 2007 – aprilie 2013
Doctor în Marketing
- ianuarie 2009 – aprilie 2013
Doctorand, domeniul Marketing
Discipline studiate: Marketing, Marketing financiar-bancar
Facultatea de Ştiinţe Economice şi Gestiunea Afacerilor, UBB, Cluj-Napoca
- octombrie 2007 – ianuarie 2009
Doctorand, domeniul Economie şi Marketing,
Discipline studiate: Economie, Marketing, Management, Finanţe, Contabilitate
Universitatea de Vest, Fac. de Ştiinţe Economice şi Administrarea Afacerilor, Timişoara, România
Titlul tezei de doctorat: Studiu privind calitatea percepută a serviciilor bancare şi impactul acesteia asupra calităţii percepute a relaţiei bancă-client
Coordonator ştiinţific: Prof.univ.dr. Ioan PLĂIAŞ
octombrie 2005 – iulie 2006
Studii nivel masterat
Specializarea "Strategii şi politici de marketing şi management în unităţile economice", Facultatea de Ştiinţe Economice şi Gestiunea Afacerilor, UBB, Cluj-Napoca (media notelor obţinute 10.00)
Discipline studiate: Politici de marketing, Marketing strategic, Comportamentul consumatorului organizaţional, Strategii de management
Titlul lucrării finale: Strategii de promovare a creditelor imobiliare – Studiu de caz pe Banca Comercială Română
octombrie 2001 – iulie 2005
Studii nivel licenţă
Specializarea Marketing, Facultatea de Ştiinţe Economice şi Gestiunea Afacerilor, UBB, Cluj-Napoca
Discipline studiate: Bazele marketingului, Comportamentul consumatorului, Cercetări de marketing, Marketing internaţional
Titlul lucrării finale: Succesul relaţiei bancă-client – Studiu de caz pe Banca Comercială Română
septembrie 1997 – iunie 2001
Bacalaureat
Colegiul Naţional “Iancu de Hunedoara”, Hunedoara, profilul Matematică - Fizică
FORMARE
februarie 2011 – aprilie 2011
Stagiu de cercetare în Scoţia, Glasgow, Universitatea Strathclyde
Persoană de contact: Prof. univ.dr. Alan Wilson, Departamentul de marketing
iulie 2004 - august 2004
Stagiu de practică desfăşurat la Banca Comercială Româna, Cluj-Napoca – Departamentul de marketing
|
| Limba materna: |
Română |
| Limbi Straine: |
Engleză – scris, vorbit, citit
Germană – scris, vorbit, citit – nivel începător,
Certificat de competenţă lingvistică “ ZD DIPLOM”;
|
| Aptitudini sociale: |
2008: Membru în echipa proiectului ”Evaluarea potențialului și a oportunităților de valorificare a resurselor în economia regiunilor montane” (PNCDI II; 2008)
2010 – 2011: Membru în echipa proiectului „Centru Pilot integrat pentru iniţierea şi sprijinirea afacerilor, în scopul creşterii competitivităţii economiei româneşti în condiţiile aderării la Uniunea Europeană şi a dezvoltării durabile”
2022 – 2024: Membru în proiect pe tema ”Enhancing Employee Loyalty Through Corporate Social Responsibility” (Grant PN-III-P1-1.1-TE-2021-0271 – UEFISCDI)
Membru în echipa de volei a Grupului Sportiv Şcolar Hunedoara
Membru al organizaţiei “ Cercetaşii României” |
| Aptitudini organizatorice: |
Membru în comitetul de organizare a Conferinţei Internaţionale “Marketing from Information to Decision”, ediţiile III - XV.
|
| Aptitudini calculator: |
Utilizator al aplicaţiilori de analiză a datelor statistice – SPSS (SPSS Statistics şi AMOS)
– SmartPLS
– utilizator şi cunoscător al sistemelor de operare :
– Microsoft-Office – (Excel, Word, PowerPoint);
– iulie 1999 – septembrie 1999 – Programul V487 – “ Operarea,
utilizarea şi programarea calculatoarelor compatibile IBM-PC – în
specialitatea informatică” .
|
| Alte competente: |
Certificat de competenţă lingvistică "ZD DIPLOMA" (anul 2004)
Diplomă de absolvire a cursului "Management în turism" (anul 2005)
Diplomă de absolvire a cursului „Evaluarea proprietăţilor imobiliare” (certificat ANEVAR – anul 2006)
|
| Permis Conducere: |
Permis de conducere categoria B |
| Informatii suplimentare: |
2001 – Premiul întâi obţinut la Olimpiada Judeţeană, disciplina Economie;
1999 – Menţiune obţinută la Olimpiada Judeţeană, disciplina Limba Germană;
|
Ultima actualizare: 2025-10-21
|
|
|