|
|
CV
Blackboard
|
|
Conf.univ.dr. Solomia Andres
Strada Teodor Mihali, Nr. 58-60
Campus FSEGA
400591, Cluj-Napoca, Romania
Tel: +40 264 418 652/3/4/5
Fax: +40 264 412 570
|
Data nasterii: |
07-12-1964 |
Nationalitate: |
Română |
Experienta Profesionala: |
18.08.2017 - prezent, administrator - membru în Consiliul de Administrație la SC AQUACARAȘ SA, îndeplinind activități și responsabilități prevăzute în legea 31/1990, OUG 109/2011, în contractele de mandat precum și în OG 65/1994 privind activitatea profesionistului cotabil - calitate dobândită din anul 1996 prin examen CECCAR- și a expertului contabil - calitatea de expert contabil dobândită prin examen în 2007, aceste calități oferindu - mi dreptul și competențele de a îndeplini și activități în domeniul auditului financiar și auditului statutar( o perioadă însumând 13 ani și 7 luni numai la SC Aquacaras SA, SC Acvaterm SA, SC West Gașpar Group SA-la ultimele două îndeplinind și misiuni de audit financiar și statutar în calitate de cenzor), analize de specialitate și soluționarea unor problematici la nivelul comitetelor constituite în cadrul CA și din care cu onoare am făcut parte, astfel: Comitetul de Audit( 18.08. 2017 - prezent), Comitetul consultativ de monitorizare și implementare a proiectelor de investiții( 18.08.2017 - 15.12.2021), Comitetul de gestionare a riscurilor( 4.02.2025 - prezent), Comitetul de remunerare și nominalizare(16.12.2021 - prezent)
28.09.2020 - prezent, conferentiar univ. dr. ec., Universtitatea Babeș - Bolyai, FSEGA, CUUBB Reșița
09.11-2017-28.09.2020, decan al Facultăţii de Ştiinţe Economice din cadrul Universtităţii Eftimie Murgu din Reşiţa
01.08.2017-08.11 2017, decan interimar al Facultăţii de Ştiinţe Economice din cadrul Universtităţii Eftimie Murgu din Reşiţa
25.02.2016 – 01.08.2017, prodecan al Facultăţii de Ştiinţe Economice din cadrul Universtităţii Eftimie Murgu din Reşiţa
Octombrie 2009 – prezent, conferentiar univ. dr. ec., Universtitatea Eftimie Murgu Resita, Facultatea de Ştiinţe Economice respectiv UBB Cluj - FSEGA din 28.09.2020 - prezent
2000 – septembrie 2009, Lector univ. Dr. Ec., Universitatea “Eftimie Murgu” Reşiţa: 2000 – 2005 Cadru didactic asociat, 2005 – pană în prezent titular, din septembrie 2006 cu carte de muncă la catedra de Ştiinţe Economice a Facultăţii de Ştiinţe Economice si Administrative( FSEA)
2003 – 2006, Director Executiv Adjunct, Direcţia Generală a Finanţelor Publice Caraş-Severin
2001 – 2003, Director Control Fiscal, Direcţia Generală a Finanţelor Publice Caraş-Severin
1999 – 2001, Şef Serviciu Control Financiar Fiscal, Direcţia Generală a Finanţelor Publice Caraş-Severin
1994 – 1999, Şef serviciu TVA, Direcţia Generală a Finanţelor Publice Caraş-Severin
1993 – 1994, Inspector de specialitate, Direcţia Generală a Finanţelor Publice Caraş-Severin
1988 – 1992, Economist, SC Recons SA, Reşiţa, Serviciul Financiar - Contabil și Serv. Personal Învăţământ Retribuire
Universitatea “Eftimie Murgu” Reşiţa-UEMR(2000- 28.09.2020) și UBB CLUJ-CUUBBR - 28.09.2020 - prezent:
Activităti ale domeniului de management in calitate de decan al FSE în perioada 01.08.2017- 28.09.2020, de prodecan al FSE în perioada 25.02.2016-01.08.2017, precum și de management participativ, în calitate de membru al Consiliului Departamentului de Administrarea Afacerilor din cadrul FSEGA a UBB Cluj în perioada 2020 - prezent,, al Consiliului Facultaţii de Ştiinţe Economice și Administrative în perioada 2008-2012, membru în consiliul Facultății de Științe Economice în perioada 2016-2020, membru al CA din UEMR în perioada 2017-2020, membru al Senatului UEMR în perioada 2016-2020, Președinte al Comisiei de buget-finanțe, membru al Consiliului științific de cercetare-dezvoltare, al Comisiilor de audit intern și altor comisii de specialitate, responsabil cu Managementul riscurilor și Managementul Calității la nivelul FSE din 2016, Coordonator a două programe de studii (licență și masterat) , președinte al comisiilor se admitere și al comisiilor de finalizare studii etc.
Desfăşurarea de cursuri și seminarii din anul 2000 pana in prezent, la disciplinele: Bazele managementului, Management, Managementul resurselor umane, Managementul proiectelor, Management strategic, Managementul proiectelor europene, Managementul strategic al resurselor umane, Management financiar, Managementul riscurilor în afaceri, Control și audit financiar, Control financiar și de gestiune, Fiscalitate, Contabilitate şi gestiune fiscală, Contabilitate și control de gestiune aprofundat, Eficienţă microeconomică, Evaluarea firmei, Management internațional, Management organizațonal, Managementul serviciilor publice, Managementul serviciilor, Cultură antreprenorială, Economie.
Alte activităţi didactice: 20 cursuri în format electronic, 6 indrumătoare seminar în format electronic, coordonarea Programelor de studii universitare de licență- ECTS și de masterat-AATCS din domeniul Administrarea Afacerilor și Expertixă contabilă și evaluarea firmei (ECEF) din domeniu contabilitate, coordonarea de lucrări ştiinţifice ale studenţilor, coordonarea lucrărilor de licenţă, coordonarea lucrărilor de disertaţie a masteranzilor, coordonarea studenților participanți la olimpiadele naționale, indrumarea studenților în calitate de Decan de an, participarea la organizarea a 8 manifestări(conferinţe internaţionale, naționale cu participare internaţională, olimpiada națională a studenților) participarea în diverse comisii de concurs și de specialitate la nivel de FSE, UEMR , UBB, în comitete științifice și editoriale ale unor conerințe internaționale și reviste recunoscute în baza de date internațională etc.;
Publicarea în edituri recunoscute a 14 cărţi și cursuri universitare și a două capitole în cărți de specialitate (în edituri recunoscute din țară).
Publicarea a 105 lucrări ştiinţifice:
- Șapte articole ISI – 2 publicate in reviste de specialitate de circulatie internationala sau indexate in BDI , cinci articole în ISI Proceedigs
- Publicarea a 65 de lucrări ştiinţifice în reviste recunoscute CNCSIS ( B+, B)
- Participarea la sesiuni de comunicări, conferinţe, seminarii naţionale şi internaţionale - 33 în total, din care 25 articole și studii publicate în volumul unor manifestări științifice internaționale, 8 articole în volumele unor manifestări științifice naționale;
Participarea la 4 seminarii Internaționale şi naţionale, participarea ca lector la trei manifestari în țară, moderator la două manifestări în țară, participare la Conferintțe Naționale şi Congrese Internaționale ale CECCAR.
Cercetare ştiinţifică, contributii la dezvoltarea mediului educational, economic, social,etc.:
- 26 participări în granturi şi programe/proiecte: Responsabil educațional în cadrul proiectului "Centrul de învățare UEM - Real students dreams (UEM-RSD)" implementat în perioada 2019-2022 și finanțat de MEN prin schema de granturi competitive pentru universități (Acord de grant 298/SGU/CI/III/19.12.2019), Membru în echipa de management și implementare - responsabil capital relațional în proiectul "Managementul capitalului intelectual din cadrul Univeristății Eftimie Murgu din Reșița", finanțat MEC din FSS și implementat în noiembrie și decembrie 2019, Membru în echipa de implementare a proiectului "Pol de educație și consiliere - CNFIS - FDI 2019", Membru în echipa de implementare a proiectului finanțat prin Schema de granturi necompetitive pentru universități (SGU-N) ROSE: ""Becoming an Economist- a Sustainable Transformation (BEST)" 2019 - 2020, coordonator al proiectului educațional—stiintific-cultural Conferinta internationala-Oameni, idei, experienteI-cofinanțat de CJCS și implementat în 15 si 16 .11.2018, coordonator al proiectului educațional FII ANTREPRENOR-SANSA UNUI VIITOR MAI BUN, finantat de MEN şi implementat in perioada 05 -.07. 04. 2017 in parteneriat UEMR, 6 licee din judetul Caras-Severin şi 10 antreprenori din regiune; membru al echipei de proiect educațional CARAVANA EDUCAȚIEI ECONOMICE,finanțat de MEN implementat in parteneriat cu liceele din Caraș-Severin, ISJ, AGER și BCR începând cu anul universitar 2017-2018, coordonator al proiectului educațional-cultural SIMPOZION ZIUA ECONOMISTULUI, cofinanțat de CJCS și implementat în 23.11.2017 în parteneriat cu AGER, CJCS, antreprenori, membru al echipei de proiect educațional RESPECT, inițiat din anul universitar 2017-2018, Director Tehnic al grantului cu finanțare MEN-Gestiunea studenților la UEMR în acord cu cerințele Registrului matricol unic implementat în 2017 la nivel de facultăți din cadrul UEMR, expert forță de muncă în echipa de cercetare şi implementare a proiectului „ Acces la fondurile structurale pentru partenerii sociali”, ID 31337,beneficiar BNS-2010; manager financiar-coordonator al echipei de lucru pentru activităţi financiare, fiscale, achiziţii publice si raportări, în cadrul proiectului STUDENT-PRACTICA-ECONOMIST depus în cadrul cererii de propuneri de proiecte-2.2 „Învaţă pentru cariera ta!” , domeniu major de intervenţie – POSDRU, ID 18144 titular si beneficiar Universitatea Eftimie Murgu Reşiţa, partener Agenţia Naţionala de Dezvoltare Economico – Sociala Caras – Severin, membru al echipei de cercetare din Universitatea Babeş-Bolyai Cluj-Napoca – in cadrul proiectului de cercetare „Creşterea performanţelor de calitate în cadrul proceselor cooperative din IMM – uri prin sisteme expert în ingineria şi managementul inovaţiei – INOVEX – inclus în Programul Naţional de Cercetare de Excelenţă – CEEX, membru în echipa de implementare a proiectului cu finanţare Phare CBC - linia bugetară 22.0202– „Centrul pentru Turism Rural Transfrontalier Teregova” , membru în echipa managerială de implementare a proiectului CJCS „Dezvoltarea turismului tematic în Banatul Montan”, o participare-reprezentant în echipa de cercetare din partea UEMR- instituţie partenera prin asocierea Univ. Eftimie Murgu Reşiţa cu Grup Şcolar Industrial Alexandru Popp Reşiţa la implementarea proiectului „ Comenius 1. Podurile din Europa” in perioada 2005-2007, 2 participari in echipa manageriala de implementare a 2 granturi de tip Leonardo da Vinci in anul 2009 in cadrul Grup scolar Alexandru Popp Reşiţa; 8 contracte de cercetare-dezvoltare - 4, responsabil de contract şi 4, membru în echipa de cercetare;
-Participarea la elaborarea şi coordonarea a doua programe de formare continua prin furnizor Casa Corpului Didactic Caraş-Severin.
Direcţia Generală a Finanţelor Publice Caraş-Severin-DGFP CS(1993-2006):
- Responsabilităţi specifice activităţii de management, administrare a veniturilor statului şi activităţii de control financiar-fiscal la agenţii economici din judeţ (principala funcție a managementului administrării fiscale); activități specifice îndeplinirii funcţiilor managementului: planificarea, organizarea, coordonarea, decizia, antrenarea-motivarea şi control-evaluarea activităţii serviciilor din cadrul Direcţiei de Control Fiscal și a celorlalte direcții și servicii interne ( în lipsa directorului general și in perioada de vacantare a acestui post mai mult de 6 luni).
- Înlocuitor de drept a Directorului Executiv.( coordonare activități servicii interne independente, contabilitate interna, resurse umane, de trezorerie, garda financiară, control financiar fiscal, adminstrarea veniturilor statului)
-“celula” de comunicare a MFP in judetul CARAS-SEVERIN pentru implementarea cu succes a noului sistem fiscal al TVA;
- Responsabilităţi specifice activităţii de evidenţă, evaluare şi administrare a veniturilor bugetare, control şi urmărire a modului de determinare şi achitarea obligaţiilor fiscale, responsabilităţi specifice soluţionării cererilor de rambursare a TVA, de facilități fiscale etc. ;
- Soluţionarea contestaţiilor și plângerilor formulate împotriva actelor administrative întocmite de către organele fiscale din subordine
- Formularea de obiecţiuni la expertizele contabile pentru întâmpinarea în instanță, privind efectele financiar fiscale stabilite prin actele de control:
- Participarea în diverse comisii de specialitate privind: clarificarea anumitor aspecte legislative, analiza riscurilor şi stabilirea stării de insolvabilitate a agenţilor economici în cauză, comisia de disciplină, aplicarea codului fiscal şi codului de procedura fiscală-formator în aplicarea codului de procedură fiscală, formarea şi pregătirea profesională a personalului DGFPCS, în special din cadrul Direcţiei Control Fiscal şi a debutanţilor etc.;
- Participarea la cursuri și seminarii de perfecționare profesională și de specializare, în domeniile: management, control și audit intern, control financiar-fiscal, administrare etc., în cadrul Școlii de Finanțe Vâlcea, Școlii de Finanțe Oradea și București-cu colaboratori specialiști ai Trezoreriei USA;
- Participarea ca reprezentant al MFP in AGA la SC Recons SA Reşiţa precum şi în Comisia de Cenzori realizând audit financiar și statutar la SC Acvaterm SA Băile Herculane(19.10.1999 - 30.04.2002), de asemenea comisia de cenzori la SC West Gașpar Group SA Reşita ( 30.06.2012 - 29.03.2018), etc.
SC RECONS SA, Reşiţa, Serv. PIR şi Serv. Financiar Contabil(1988-1992):
Activități și responsabilităţi specifice Serviciului Financiar Contabil și Serviciului Personal Învăţământ Retribuire (Resurse Umane).
|
Educatie Formare: |
2025 - Cursuri Aplicarea REGES ONLINE, Adeverință CECCAR nr.524/08.11.2024 și nr.X3572HC3/24.09.2025
2024 - Cursuri de Contabilitate, Fiscalitate, Dreptul Muncii, Expertiză contabilă, Spălarea banilor, Expertiză contabilă extrajudiciară aferentă finanțărilor nerambursabile, Sprijin financiar pentru întreprinderi, Închiderea exercițiului financiar, Adeverință CECCAR nr.524/08.11.2024 și nr.X3572HC3/24.09.2025
2023 -Cursuri de: Contabilitate, Contabilitate criminalistică,fiscalitate, Tehnici moderne de bugetare, Expertiză contabilă,Tehnologia informației și a comunicațiilor, Drept fiscal, Adeverință CECCAR nr.524/08.11.2024
2022 - Cursuri de: Contabilitate, Contabilitate criminalistică,fiscalitate, Tehnici moderne de bugetare, Expertiză contabilă,Tehnologia informației și a comunicațiilor, Drept fiscal, Adeverință CECCAR nr.524/08.11.2024
2021 - Curs de specialitate "Reorganizarea companiilor prin transfer de afacere și fiducie (fiscalitate)", adeverință nr. 515/15.09.2021 eliberată de CECCAR filiala Caraș-Severin
2021 - Curs de specialitate "Riscul de faliment (fiscalitate)", adeverință nr. 515/15.09.2021 eliberată de CECCAR filiala Caraș-Severin
2021 - Curs de specialitate "Fonduri europene - tratamente contabile și modalități de accesare (contabilitate)", adeverință nr. 515/15.09.2021 eliberată de CECCAR filiala Caraș-Severin
2021 - Curs de specialitate "ASF - Managementul continuității în afaceri", adeverință nr. 515/15.09.2021 eliberată de CECCAR filiala Caraș-Severin
2020 - Curs de specialitate "Antreprenoriat financiar - contabil", adeverință nr. 752/09.11.2020 eliberată de CECCAR filiala Caraș-Severin
2020 - Curs de specialitate "Management financiar", adeverință nr. 752/09.11.2020 eliberată de CECCAR filiala Caraș-Severin
2020 - Curs de specialitate "Fiscalitate. Finanțe manageriale", adeverință nr. 752/09.11.2020 eliberată de CECCAR filiala Caraș-Severin
2020 - Curs Formator prin DPPD din UEMR cu eliberare certificat de absolvire eliberat de MEN și MMJS, nr. 306526/928 din 28.02.2020
2020 - Curs de auditor intern de calitate cu certificat de absolvire eliberat de MEN și MMJS, nr. 138242/2214 din 30.01.2020 (Susținut de Asociația Romană pentru Calitate București)
2019 - Curs de pregătire de specialitate Managementul Riscurilor in afaceri prin ASE in colaborare cu CECCAR, adeverință
2019 -Curs de management universitar prin proiect SIPOCA -Timișoara, certificat de participare în perioada 19-22.02.2019 eliberat de MEN (module: Management strategic universitar, Finanțarea publică și eficiența utilizării fondurilor publice în învățământul superior, Alternative private de finanțare a învățământului superior, Managementul academic în corelație cu cerințele pieței muncii, Monitorizarea inserției absolvenților de învățământ superior)
2019 - Curs de specialitate "Fiscalitate", adeverință nr. 752/09.11.2020 eliberată de CECCAR filiala Caraș-Severin
2019 - Curs de specialitate "Contabilitate managerială", adeverință nr. 752/09.11.2020 eliberată de CECCAR filiala Caraș-Severin
2018 - Curs de specialitate "Contabilitate managerială", adeverință nr. 752/09.11.2020 eliberată de CECCAR filiala Caraș-Severin
2018 - Curs de specializare/formare continuă „Managementul grupei de studenți”, desfășurat în cadrul proiectului "Implementarea strategiei de predare-învățare-evaluare RESPECT" implementat în UEMR, finanțat MEN, adeverință DPPD - UEMR, nr. 894/30.10.2018
2018 - Curs de specializare/formare continuă „Managementul stress-ului”, desfășurat în cadrul proiectului "Implementarea strategiei de predare-învățare-evaluare RESPECT" implementat în UEMR, finanțat MEN, adeverință DPPD - UEMR, nr. 1173/18.12.2018
2018 - Curs de specializare/formare continuă „Self Managemnet”, desfășurat în cadrul proiectului "Implementarea strategiei de predare-învățare-evaluare RESPECT" implementat în UEMR, finanțat MEN, adeverință DPPD - UEMR, nr. 1152/14.12.2018
2018 - Curs de specializare/formare continuă „Orientarea în carieră a absolvenților”, desfășurat în cadrul proiectului "Implementarea strategiei de predare-învățare-evaluare RESPECT" implementat în UEMR, finanțat MEN, adeverință DPPD - UEMR, nr. 1116/10.12.2018
2018 - Curs de formare continuă "Consilierea profesională studenților", desfășurat în cadrul proiectului "Implementarea strategiei de predare-învățare-evaluare RESPECT" implementat în UEMR, finanțat MEN, adeverință DPPD - UEMR, nr. 1065/29.11.2018
2018 - Curs de formare continuă "Metode și tehnici de predare - învățare - evaluare", desfășurat în cadrul proiectului "Implementarea strategiei de predare-învățare-evaluare RESPECT" implementat în UEMR, finanțat MEN, adeverință DPPD - UEMR, nr. 713/21.09.2018
2018 - Curs de formare continuă "Design educațional", desfășurat în cadrul proiectului "Implementarea strategiei de predare-învățare-evaluare RESPECT" implementat în UEMR, finanțat MEN, adeverință DPPD - UEMR, nr. 685/20.09.2018
2017 - Curs de specialitate "Contabilitate", adeverință nr. 752/09.11.2020 eliberată de CECCAR filiala Caraș-Severin
2012-Curs de specializare „Manager de proiect”, conform Certificat Manager Proiect eliberat de de catre UEM si MMPS nr. 367/12.11.2012
2011- Programul de perfecţionare profesională „ Doctrină si Deontologie Profesională”, Certificat de absolvire cursuri, emis de CECCAR, Filiala Caras- Severin, nr.641/20.12.2011
2010- Programul de perfecţionare profesională „ Studiere Standarde profesionale”, Certificat de absolvire cursuri, emis de CECCAR, Filiala Caraş- Severin, nr.504/23.12.2010
2008 - Programul de formare profesională „Pregătire de proiecte”- Certificat de participant emis de M.D.L.P.L.
2008 - Programul de formare profesională „Implementarea proiectelor”- Certificat de participant emis de M.D.L.P.L.
2007 –Pregătire şi Examen pentru obținerea calității de Expert contabil, Carnet de Expert contabil nr.24535/2007 eliberat de CECCAR Bucureşti
2005 - Certificat MEC F, nr. 14475/ 150/04.10.2006 (Departamentul pregătirea personalului didactic, modulul psihopedagogic). Universitatea “Eftimie Murgu” Reşiţa
2001-2005 - Doctor în management - ordin MEC nr. 3824/03.05.2006. Universitatea de Vest Timişoara
2003-2004 - Diploma (postuniversitar “ Managementul Instituţiilor Publice”).nr. 22/ 31.05.2005. Universitatea “Eftimie Murgu” Reşiţa
2002 – Specializare – concepte şi tehnici ale managementului modern – Departamentul de Trezorerie USA în colaborare cu Ministerul Finanţelor Publice Bucureşti, certificat de atestare / 2002
1996 – Curs Contabil Autorizat cu studii superioare, carnet de contabil autorizat / 1996, CECCAR Bucureşti
1984-1988 - Economist, Diplomă de Licenţă nr. 481/ 16.09.1988. Universitatea de Vest Timişoara;
Facultatea de Ştiinţe Economice
1979-1983 - Diploma Bacalaureat nr. 43/31.01.1984. Liceul Matematică Fizică “Traian Doda” Caransebeş
|
Limba materna: |
Română |
Limbi Straine: |
- Franceză : Citire (Foarte Bine), Scris (Foarte Bine), Vorbire (Bine)
- Germană : Citire (Bine), Scris (Bine), Vorbire (Satifăcător) |
Aptitudini sociale: |
Seriozitate, onestitate, capacitate de muncă în echipă, comunicare foarte bună, dorință de autoperfecționare și de împărtășire a cunoștințelor și experiențelor cu membrii echipei, disponibilitate în soluționarea unor problematici complexe, etc.-Dobândite și dovedite în exercitarea atribuțiilor de administrator la SC Aquacaraș SA în cei aproape 8 ani de activitate, în exercitarea funcțiilor publice de conducere și de execuție deținute în cadrul Direcției Generale a Finanțelor Publice Caraș-Severin în cei 14 ani de activitate, în participarea în comisiile de specialitate și de cenzori ( peste 13 ani) in calitate expert contabil și de reprezentant al MFP, în participarea la soluționarea problemelor persoanelor vârstnice și a unor agenți economici cu ocazia ședințelor comune din cadrul Consiliului Județean CS în calitate de reprezentant al DGFPCS, în participarea la diverse acțiuni în cadrul Casei Studenților din Timișoara în perioada facultății, participarea la olimpiade in perioada de gimnaziu, liceu, facultate, participarea la diferite manifestări și conferințe, la soluționarea unor problematici in echipă, cercetarea in echipă, comunicarea directă cu colegii in calitate de Decan, Prodecan și cu grupele de studenți îndrumați în calitate de decan de an, cu studentii care frecventează cursurile/seminariile susținute, participarea în diverse comisii ca invitat al ISJ Caraș - Severin, diverse acțiuni comunitare sau ca speaker/moderator în proiecte, simpozioane, conferințe naționale și internaționale și alte acțiuni organizate împreună cu Liga Studenților din UEMR/CUUBBR etc. |
Aptitudini organizatorice: |
Exigență și eficiență în muncă, orientare centrată pe oameni și rezultate, gândire analitică și spirit critic(autocritic), echilibru, capacitate de organizare și planificare eficiente, creativitate etc- Dobândite și dovedite prin organizarea activităților din structurile conduse dealungul carierei, organizare a 8 manifestări știinţifice internaționale,organizarea de workshopuri, mese rotunde, focus grupuri si a unor acțiuni de promovare în cadrul UEMR CUUBBR, ISJ, licee etc. precum și în exercitarea funcțiilor publice de conducere mai bine de 13 ani în cadrul DGFP CS, de vicepreședinte în cadrul Filialei CECCAR CS și de vicepreședinte a Filialei AGER CS, de decan și de prodecan în cadrul UEMR-Facultatea de Științe Economice, a funcțiilor de membru în Consiliul de Administrație al SC Aquacaraș SA și a comitetelor consultative constituite în cadrul CA , de membru în comisiile de cenzori la SC Acvaterm SA și SC West Gașpar Group SA( pexte 13 ani în comisii de cenzori și comitete de audit), coordonarea unor comitete ( președinte al Comitetului de Audit, Președinte al Comitetului de gestionare a riscurilor) și comisii de specialitate(Președinte al Comisiei de disciplină, al Comisiilor de Admitere la programelor de Expertiză contabilă și Evaluarea firmei, Administrarea Afacerilor în Turism, Comerț și servicii, președinte al comisiilor de finalizare studii la programele de Expertiză contabilă și Evaluarea firmei, Administrarea Afacerilor în Turism, Comerț și servicii, Contabilitate și informatică de gestiune, Economia comerțului, turismului și serviciilor, director sau responsabil/responsabil financiar în lucrări și proiecte de cercetare și/sau instituționale etc . |
Aptitudini tehnice: |
Dobândite în timpul studiilor şi practicii in domeniu, în participarea la traininguri organizate periodic de UBB Cluj, din tutorialele de pe platformele activităților didactice etc. |
Aptitudini calculator: |
Utilizare programe din pachetul Microsoft Office (Word, Excel, Power Point)- dobândite in facultate şi pe parcurs la locul de muncă |
Aptitudini artistice: |
Teatru, dans, rapsodie, cântec, dobândite prin activitatea din şcoala primară- Teregova, liceul Traian- Doda Caransebeş şi Casa Studenţilor din Timişoara în cadrul cărora am desfaşurat şi alte activităti extracurriculare. |
Alte competente: |
Membru în Consiliul de administrație al SC AQUACARAȘ SA, din data de 18.08.2017 până în prezent- Competenţe şi abilităţi manageriale cu precădere de management strategic, specifice profesiei de economist, competenţe şi abilităţi de audit şi control intern managerial, de gestiune, de management al riscurilor, de guvernanță corporativă, lucru in echipă, comunicare, etc
Secretar al Grupului de acțiune licală -GAL Reşiţa, reprezentant desemnat al UEMR din anul 2017 iar din anul 2023 în Consiliul director al GAL Reșița-Competenţe şi abilităţi manageriale, lucru in echipă, relaționare interumană, parteneriate, participarea la elaborarea ultimelor două strategii de dezvoltare locală -SDL, etc.
Vicepreşedinte AGER(ASOCIAŢIA GENERALĂ A ECONOMIŞTILOR DIN ROMÂNIA) Filiala Caraş-Severin, mandat obţinut prin vot democratic majoritar al membrilor AGER la alegerile organizate in noiembrie 2016 până în prezent-Competențe şi abilităţi manageriale, de lucru în echipă, specifice profesiei de economist;
Vicepreşedinte CECCAR(CORPUL EXPERŢILOR CONTABILI şI CONTABILILOR AUTORIZAŢI din România) Filiala Caraş-Severin, mandat 2012-2016 obţinut prin vot democratic majoritar al membrilor CECCAR la alegerile organizate in 18.02.2011-Competenţe şi abilităţi manageriale, lucru in echipa, comunicare, responsabilităţi de relaționare in indeplinirea Programului de Formare şi Dezvoltare profesionala continuă, in indeplinirea Programului General aprobat de CECCAR Bucuresti, etc.;
Preşedinte a Comisiei de Evaluare Stagiu, sem.II 2014-2015 in cadrul CECCAR, Filiala Caras-Severin- Competenţe şi abilităţi de lector, formator experţi contabili, sociale, organizatorice, etc;
Membru/Președine –Comisia de Disciplina a CECCAR Filiala Caras-Severin in perioadele 2002-2005, 2010-2011-Competenţe şi abilităţi specifice profesiei contabile, lucru in echipă, sociale, de comunicare și relaționare etc;
Membru- CAMI.( Centrul de Antreprenoriat şi Management Intercultural) din cadrul UEM din Reşiţa -Competenţe si abilităţi de cercetare, lucru in echipă, comunicare și relaționare la nivel național și internațional etc
Membru - CORPUL EXPERŢILOR CONTABILI şI CONTABILILOR AUTORIZAŢI din România - Expert contabil din 2007 pană in prezent, contabil autorizat cu studii superioare din1996- Competențe şi abilităti specifice profesiei contabile și de expert contabil,de organizare, utilizare a calculatorului, sociale - evidență contabilă și întocmire/certificare situații financiare anuale după un audit financiar prealabil la un număr de 26 de firme, audit financiar și statutar la 2 societăți ( CS Acvaterm SA și SC West Gașpar Group SA) precum și în Comitetul de Audit la SC AQUACARAȘ SA - însumând cel puțin 13 ani de activitate în audit; activități profesionale în Comisia de buget - finanțe și resurse umane din cadrul UEMR până în 29.sept 2020, în cele două CA( UEMR și Aquacaraș SA )
Membru - ACMV(ASOCIATIA DE CERCETARE MULTIDISCIPLINARA REGIUNEA DE VEST) din Timişoara, din 2007- Competenţe şi abilităţi de cercetare stiinţifică;
Membru – ASOCIAŢIA GENERALĂ A ECONOMIŞTILOR DIN ROMÂNIA , din 2008 - Competenţe şi abilităţi specifice profesiei, de cercetare ştiintifică şi aplicativă;
Membru - Societatea Academică de Management din România - SAMRO Filiala Timișoara și în prezent Filiala Cluj- Competenţe şi abilităţi de cercetare stiinţifică și aplicativă în domeniul economic și management.
|
Permis Conducere: |
Categoria B |
Informatii suplimentare: |
Conducerea UBB Cluj- FSEGA (domnul decan, conf.univ.dr. Răzvan Valentin Mustață), Conducerea CUBB Reșița/UEMR( domnul director, conf.univ.dr. Andrade Ionuț Bichescu), Prof. Univ. Dr. Gheorghe Hurduzeu (ASE București), conducerea DGRFP Timiş(dosar profesional)-Activitatea de Inspecție Fiscală, Conducerea Filialei CECCAR Caraș – Severin |
Ultima actualizare: 2025-10-03
|
|
|