|
|
CV
Blackboard
|
|
Asist.univ.dr. Andreea Mihaela Marin (căs. Zgardan)
Strada Teodor Mihali, Nr. 58-60
Campus FSEGA
400591, Cluj-Napoca, Romania
Tel: +40 264 418 652/3/4/5
Fax: +40 264 412 570
E-mail:
andreea.marin
|
Data nasterii: |
22-04-1990 |
Nationalitate: |
Română |
Experienta Profesionala: |
Perioada: 01 Octombrie 2020 – prezent
Numele și adresa angajatorului: Centrul Universitar al Universităţii „Babeş-Bolyai” din Reşiţa
Str. Teodor Mihali, Nr. 58-60 400591, Cluj Napoca, România
Postul ocupat: Asistent universitar doctor
Perioada: 01 Octombrie 2014 – 30 septembrie 2020
Numele și adresa angajatorului: Universitatea „Eftimie Murgu” Reşiţa, Facultatea de Științe Economice
P-ţa Traian Vuia nr.1-4, Reşiţa, jud. Caraş-Severin, România
Postul ocupat: Asistent universitar doctor
Materiile de specialitate: Contabilitate, Contabilitate publică, Contabilitatea instituțiilor publice, Buget și trezorerie publică, Contabilitate de gestiune, Contabilitate financiară, Piețe de capital, Control și audit financiar, Instituții de credit, Finanțe, Fiscalitate, Piețe financiare, Standarde și raportări financiare.
|
Educatie Formare: |
Perioada: 2018 – 2020
Numele și tipul instituției de învățământ și program de formare profesională: Universitatea „Eftimie Murgu” Reşiţa, Facultatea de Ştiinţe Sociale
Diploma obținută: Master în Ştiinţe Sociale, specializarea Administrație Publică Europeană
Perioada: 2014 – 2017
Numele și tipul instituției de învățământ și program de formare profesională: Universitatea de Vest Timișoara, Facultatea de Economie și de Administrare a Afacerilor
Diploma obținută: Doctorat în Ştiinţe Economice, specializarea Contabilitate
Perioada: 2012 – 2014
Numele și tipul instituției de învățământ și program de formare profesională: Universitatea „Eftimie Murgu” Reşiţa, Facultatea de Ştiinţe Economice
Diploma obținută: Master în Ştiinţe Economice, specializarea Expertiză Contabilă şi Evaluarea Firmei
Perioada: 2009 – 2014
Numele și tipul instituției de învățământ și program de formare profesională: Universitatea „Eftimie Murgu” Reşiţa, Departamentul pentru Pregătirea Personalului Didactic
Diploma obținută: Certificat – Modul Psiho - Pedagogic Nivel I şi II
Perioada: 2009 - 2012
Numele și tipul instituției de învățământ și program de formare profesională: Universitatea „Eftimie Murgu” Reşiţa, Facultatea de Ştiinţe Economice
Diploma obținută: Licenţiat în Ştiinţe Economice, specializarea Contabilitate şi Informatică de Gestiune
Perioada: 2005 - 2009
Numele și tipul instituției de învățământ și program de formare profesională: Liceul Teoretic „Traian Vuia” Reşiţa, specializarea Matematică – Informatică intensiv Informatică
Diploma obținută: Atestat de Competenţe Profesionale – Competenţe de Operare pe Calculator şi Competenţe de Nivel Mediu de Programare
Perioada: 2005 - 2009
Numele și tipul instituției de învățământ și program de formare profesională: Liceul Teoretic „Traian Vuia” Reşiţa, specializarea Matematică – Informatică intensiv Informatică
Diploma obținută: Diplomă de bacalaureat |
Limba materna: |
română |
Limbi Straine: |
engleză,germană |
Aptitudini sociale: |
- Reale capacităţi de comunicare şi capacitatea de a împărtăşi celorlalţi cunoştinţele acumulate
- Responsabilitate, seriozitate, flexibilitate
- Capacitatea de a învăţa continuu
- Capacitatea de a lucra în echipă şi de a organiza activitatea echipei pentru maximum de eficienţă |
Aptitudini tehnice: |
- Utilizarea echipamentelor de birou ( copiator, fax, retroproiector, scanner ) |
Aptitudini calculator: |
- Utilizarea programelor standard Windows, Microsoft Office, SQL, HTML, Ciel, SPSS, Internet Explorer
- Utilizarea aplicațiilor: Zoom Education, Edmodo, Teams, Google Meet
|
Alte competente: |
- Expert contabil din decembrie 2019 în cadrul Corpului Experților Contabili și Contabililor Autorizați din România filiala Caraș-Severin
Cursuri de formare profesională:
- absolvirea cursului „Formator” organizat de Universitatea „Eftimie Murgu” Reşiţa în cadrul Departamentului pentru Pregătirea Personalului Didactic, iunie 2014;
- absolvirea cursului “Competențe antreprenoriale” organizat de SC MBC TRAINING & DEVELOPMENT județul Arad, iunie 2015;
- absolvirea cursului “Manager de proiect” organizat de Universitatea „Eftimie Murgu” Reşiţa în cadrul Departamentului pentru Pregătirea Personalului Didactic, martie 2017;
- absolvirea cursului „Expert accesare fonduri structurale și de coeziune” organizat de Universitatea „Eftimie Murgu” Reşiţa în cadrul Departamentului pentru Pregătirea Personalului Didactic, februarie 2018;
- Modalitatea de calcul al rezultatului fiscal, aspecte cu privire la TVA, servicii ANAF – CECCAR, decembrie 2019;
- absolvirea cursului ”Auditori Interni Calitate” organizat de Asociația Română pentru Calitate - ARC, ianuarie 2020;
- curs de pregătire profesională continuă - Noutăți fiscale în materie de TVA. Noi reglementări începând cu 01 ianuarie 2020 - CECCAR , ianuarie 2020;
- curs de pregătire profesională continuă - Noutăți legisltive. Măsuri și bune practici în contextul crizei generate de pandemia de SARS-CoV-2 – CECCAR, mai 2020;
- curs de pregătire profesională continuă - Impactul pandemiei de COVID 19 asupra Contabilității: Tratamente adaptate, întrebări și răspunsuri – CECCAR, iunie 2020;
- curs de pregătire profesională continuă - Noutăți fiscale. Măsuri de susținere a mediului de afaceri în contextul actual. Revenirea la normalitate – CECCAR, iunie 2020;
- curs de perfecționare în utilizarea platformei Moodle (pentru cadre didactice) UBBFSEGA, 22-23.10.2020;
- curs de pregătire profesională continuă – Fiscalitate – Reglementări recente de natură fiscală adoptate pentru sprijinirea mediului de afaceri ca răspuns la situația actuală – CECCAR, octombrie 2020;
- curs de pregătire profesională continuă – Management financiar – Surse alternative de finanțare ale afacerii și evaluarea business-ului. Soluții în contextul crizei actuale – CECCAR, octombrie 2020;
- curs de pregătire profesională continuă – Antreprenoriat financiar – contabil – Suntem ceea ce facturăm – CECCAR, octombrie 2020.
|
Ultima actualizare: 2021-10-03
|
|
|