Prezentare
     Distinctii / Awards
     Departamente
     Cercetare
     Parteneri
     Alumni
     Sustenabilitate
     Oferta educationala
     Studenti
     Admitere
     Examen finalizare studii
     International
     Alegeri academice


Gabriela Bodea,, Clash-ul crizelor sau viclenia lumii asimetrice (Ediția a doua), Presa Universitară Clujeană, 2023
vezi si alte aparitii editoriale

Facebook LinkedIn Twitter
Contact
Str. Teodor Mihali, Nr. 58-60 400591,
Cluj Napoca, Romania
Tel: +40 264-41.86.55
Fax: +40 264-41.25.70

   
Universitatea Babes-Bolyai | Noutati UBB
FSEGA Online | FSEGA SIS | FSEGA Alumni | Sustenabilitate
Executive Education | FSEGA Student Job Market
Contact | Harta Site | Viziteaza FSEGA
  CV   printeaza CV      Blackboard 
Asist.univ.dr. Andreea Mihaela Marin (căs. Zgardan)
Strada Teodor Mihali, Nr. 58-60
Campus FSEGA
400591, Cluj-Napoca, Romania
Tel: +40 264 418 652/3/4/5
Fax: +40 264 412 570
E-mail: andreea.marin

Activitate profesionala Activitate didactica Activitate de cercetare
Data nasterii: 22-04-1990
Nationalitate: Română
Experienta Profesionala: Perioada: 01 Octombrie 2020 – prezent
Numele și adresa angajatorului: Centrul Universitar al Universităţii „Babeş-Bolyai” din Reşiţa
Str. Teodor Mihali, Nr. 58-60 400591, Cluj Napoca, România

Postul ocupat: Asistent universitar doctor


Perioada: 01 Octombrie 2014 – 30 septembrie 2020
Numele și adresa angajatorului: Universitatea „Eftimie Murgu” Reşiţa, Facultatea de Științe Economice
P-ţa Traian Vuia nr.1-4, Reşiţa, jud. Caraş-Severin, România

Postul ocupat: Asistent universitar doctor

Materiile de specialitate: Contabilitate, Contabilitate publică, Contabilitatea instituțiilor publice, Buget și trezorerie publică, Contabilitate de gestiune, Contabilitate financiară, Piețe de capital, Control și audit financiar, Instituții de credit, Finanțe, Fiscalitate, Piețe financiare, Standarde și raportări financiare.


Educatie Formare: Perioada: 2018 – 2020
Numele și tipul instituției de învățământ și program de formare profesională: Universitatea „Eftimie Murgu” Reşiţa, Facultatea de Ştiinţe Sociale
Diploma obținută: Master în Ştiinţe Sociale, specializarea Administrație Publică Europeană

Perioada: 2014 – 2017
Numele și tipul instituției de învățământ și program de formare profesională: Universitatea de Vest Timișoara, Facultatea de Economie și de Administrare a Afacerilor
Diploma obținută: Doctorat în Ştiinţe Economice, specializarea Contabilitate

Perioada: 2012 – 2014
Numele și tipul instituției de învățământ și program de formare profesională: Universitatea „Eftimie Murgu” Reşiţa, Facultatea de Ştiinţe Economice
Diploma obținută: Master în Ştiinţe Economice, specializarea Expertiză Contabilă şi Evaluarea Firmei

Perioada: 2009 – 2014
Numele și tipul instituției de învățământ și program de formare profesională: Universitatea „Eftimie Murgu” Reşiţa, Departamentul pentru Pregătirea Personalului Didactic
Diploma obținută: Certificat – Modul Psiho - Pedagogic Nivel I şi II

Perioada: 2009 - 2012
Numele și tipul instituției de învățământ și program de formare profesională: Universitatea „Eftimie Murgu” Reşiţa, Facultatea de Ştiinţe Economice
Diploma obținută: Licenţiat în Ştiinţe Economice, specializarea Contabilitate şi Informatică de Gestiune

Perioada: 2005 - 2009
Numele și tipul instituției de învățământ și program de formare profesională: Liceul Teoretic „Traian Vuia” Reşiţa, specializarea Matematică – Informatică intensiv Informatică
Diploma obținută: Atestat de Competenţe Profesionale – Competenţe de Operare pe Calculator şi Competenţe de Nivel Mediu de Programare

Perioada: 2005 - 2009
Numele și tipul instituției de învățământ și program de formare profesională: Liceul Teoretic „Traian Vuia” Reşiţa, specializarea Matematică – Informatică intensiv Informatică
Diploma obținută: Diplomă de bacalaureat
Limba materna: română
Limbi Straine: engleză,germană
Aptitudini sociale: - Reale capacităţi de comunicare şi capacitatea de a împărtăşi celorlalţi cunoştinţele acumulate
- Responsabilitate, seriozitate, flexibilitate
- Capacitatea de a învăţa continuu
- Capacitatea de a lucra în echipă şi de a organiza activitatea echipei pentru maximum de eficienţă
Aptitudini tehnice: - Utilizarea echipamentelor de birou ( copiator, fax, retroproiector, scanner )
Aptitudini calculator: - Utilizarea programelor standard Windows, Microsoft Office, SQL, HTML, Ciel, SPSS, Internet Explorer
- Utilizarea aplicațiilor: Zoom Education, Edmodo, Teams, Google Meet
Alte competente: - Expert contabil din decembrie 2019 în cadrul Corpului Experților Contabili și Contabililor Autorizați din România filiala Caraș-Severin
Cursuri de formare profesională:
- absolvirea cursului „Formator” organizat de Universitatea „Eftimie Murgu” Reşiţa în cadrul Departamentului pentru Pregătirea Personalului Didactic, iunie 2014;
- absolvirea cursului “Competențe antreprenoriale” organizat de SC MBC TRAINING & DEVELOPMENT județul Arad, iunie 2015;
- absolvirea cursului “Manager de proiect” organizat de Universitatea „Eftimie Murgu” Reşiţa în cadrul Departamentului pentru Pregătirea Personalului Didactic, martie 2017;
- absolvirea cursului „Expert accesare fonduri structurale și de coeziune” organizat de Universitatea „Eftimie Murgu” Reşiţa în cadrul Departamentului pentru Pregătirea Personalului Didactic, februarie 2018;
- Modalitatea de calcul al rezultatului fiscal, aspecte cu privire la TVA, servicii ANAF – CECCAR, decembrie 2019;
- absolvirea cursului ”Auditori Interni Calitate” organizat de Asociația Română pentru Calitate - ARC, ianuarie 2020;
- curs de pregătire profesională continuă - Noutăți fiscale în materie de TVA. Noi reglementări începând cu 01 ianuarie 2020 - CECCAR , ianuarie 2020;
- curs de pregătire profesională continuă - Noutăți legisltive. Măsuri și bune practici în contextul crizei generate de pandemia de SARS-CoV-2 – CECCAR, mai 2020;
- curs de pregătire profesională continuă - Impactul pandemiei de COVID 19 asupra Contabilității: Tratamente adaptate, întrebări și răspunsuri – CECCAR, iunie 2020;
- curs de pregătire profesională continuă - Noutăți fiscale. Măsuri de susținere a mediului de afaceri în contextul actual. Revenirea la normalitate – CECCAR, iunie 2020;
- curs de perfecționare în utilizarea platformei Moodle (pentru cadre didactice) UBBFSEGA, 22-23.10.2020;
- curs de pregătire profesională continuă – Fiscalitate – Reglementări recente de natură fiscală adoptate pentru sprijinirea mediului de afaceri ca răspuns la situația actuală – CECCAR, octombrie 2020;
- curs de pregătire profesională continuă – Management financiar – Surse alternative de finanțare ale afacerii și evaluarea business-ului. Soluții în contextul crizei actuale – CECCAR, octombrie 2020;
- curs de pregătire profesională continuă – Antreprenoriat financiar – contabil – Suntem ceea ce facturăm – CECCAR, octombrie 2020.




Ultima actualizare: 2021-10-03  


       Copyright © 21-11-2024 FSEGA. Protectia datelor cu caracter personal FSEGA. Protectia datelor cu caracter personal UBB.
       Web Developer  Dr. Daniel Mican   Graphic Design  Mihai-Vlad Guta