|
|
CV
Blackboard
|
|
Lect.univ.dr. Anamaria Petre
Strada Teodor Mihali, Nr. 58-60
Campus FSEGA
400591, Cluj-Napoca, Romania
Tel: +40 264 418 652/3/4/5
Fax: +40 264 412 570
Int: 5893 Birou: 212
E-mail:
anamaria.petre
|
Data nasterii: |
10-09--00- |
Nationalitate: |
română |
Experienta Profesionala: |
Perioada: octombrie 2013-prezent
Numele si adresa angajatorului: Universitatea Babeş-Bolyai, Cluj-Napoca, Facultatea de Ştiinţe Economice şi Gestiunea Afacerilor, Departamentul de Management
Functia: Lector universitar
Activităţi principale si responsabilităţi:
- sustinerea cursurilor la disciplinele Management in comert si turism, nivel licenta, respectiv e-MRU si Managementul performantei, nivel master;
- sustinerea seminariilor la disciplinele: Managementul producţiei, Management operaţional, Managementul resurselor umane, Management în comerţ şi turism, Managementul muncii si Management;
- coordonare lucrări de licenţă si disertatie;
- activităţi de tutoriat;
- coordonarea studenților în realizarea dosarelor de practica in calitate de responsabil practică Managementul producției, anul 2 Management;
- cercetare ştiinţifică în domeniile de competenţă.
Perioada: februarie 2009-septembrie 2013
Numele si adresa angajatorului: Universitatea Babeş-Bolyai, Cluj-Napoca, Facultatea de Ştiinţe Economice şi Gestiunea Afacerilor, Departamentul de Management
Functia: Asistent universitar
Activităţi principale si responsabilităţi:
- sustinerea cursului la disciplina Management in comert si turism;
- sustinerea seminariilor la disciplinele: Managementul producţiei, Management operaţional, Managementul resurselor umane, Managementul muncii şi Management în comerţ şi turism;
- activităţi de tutoriat;
- cercetare ştiinţifică în domeniile de competenţă.
Perioada: februarie 2007- februarie 2009
Numele si adresa angajatorului: Universitatea Babeş-Bolyai, Cluj-Napoca, Facultatea de Ştiinţe Economice şi Gestiunea Afacerilor, Departamentul de Management
Functia: Colaborator extern
Activităţi principale si responsabilităţi:
- sustinerea seminariilor la disciplinele: Management în comerţ şi turism, Managementul muncii, Managementul productiei si Managementul serviciilor;
- cercetare ştiinţifică în domeniile de competenţă. |
Educatie Formare: |
Perioada: Octombrie 2007 - septembrie 2012
Forma de învăţământ: studii doctorale
Instituţia de invatamant: Universitatea Babeş-Bolyai Cluj-Napoca, Facultatea de Ştiinţe Economice si Gestiunea Afacerilor
Domeniul fundamental de cercetare: Management
Titlul tezei de doctorat: Managementul diversificarii serviciilor în unitatile de turism
Calificare obtinuta: Doctor în management
Titlul tezei de doctorat: Managementul diversificării serviciilor în unităţile de turism
Perioada: Octombrie 2006-Iunie 2007
Forma de învăţământ: studii aprofundate
Institutia de invatamant: Universitatea Babeş- Bolyai Cluj – Napoca, Facultatea de Ştiinţe Economice şi Gestiunea Afacerilor
Domeniul studiat: Managementul Dezvoltarii Afacerilor
Tipul calificării: Diplomă masterat
Titlul lucrării de disertaţie: Sisteme informatice utilizate în turism
Perioada: Octombrie 2002 – Iulie 2006
Forma de învăţământ: studii universitare
Instituţia de invatamant: Universitatea Babeş- Bolyai Cluj – Napoca, Facultatea de Ştiinţe Economice şi Gestiunea Afacerilor;
Domeniul studiat: Economia comerţului, turismului şi serviciilor
Tipul Calificării: Diplomă Licenţă
Titlul lucrării de licenţă: Branding Ţara Dornelor |
Limba materna: |
Română |
Limbi Straine: |
Engleză: Citit: nivel avansat, Vorbit: nivel intermediar, Scris: nivel avansat (Certificat de Competenţă Lingvistică în Engleză de afaceri eliberat de Centrul Lingua din cadrul Universităţii „Babeş-Bolyai” Cluj-Napoca, Facultatea de Ştiinţe Economice şi Gestiunea Afacerilor)
Italiană: Citit: nivel avansat, Vorbit: nivel intermediar, Scris: nivel intemediar (autoevaluare) |
Aptitudini sociale: |
Competenţe de comunicare dezvoltate prin implicarea în proiecte de muncă în echipă şi voluntariat, consolidate prin obţinerea Certificatului de Formator, eliberat de Ministerul Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale şi de Ministerul Educaţiei, Cercetării, Tineretului şi Sportului (februarie 2012);
Abilităţi de interrelaţionare şi îndrumare dezvoltate prin desfăşurarea activităţilor de predare-învăţare, consolidate prin participarea la numeroase workshop-uri organizate de HR Club în parteneriat cu Facultatea de Ştiinţe Economice şi Gestiunea Afacerilor.
|
Aptitudini organizatorice: |
Dețin competențe solide de organizare și comunicare, dezvoltate prin implicarea activă în comisii și oficii administrative ale facultății, precum și în organizarea de evenimente studențești și academice. Activitățile desfășurate au implicat atât planificare și coordonare, cât și comunicare directă și online cu membri ai comunității academice și profesionale:
▪ Organizare de evenimente în cadrul Oficiului pentru Alumni (2020-prezent): „ALUMNI care ne
inspiră”, „Mentor Alumni FSEGA”, „FSEGA Alumni Days”;
▪ Implicare în activitățile Oficiului pentru admitere și ofertă educațională (2020-prezent): membră în
Comisia de admitere la nivel de facultate, promovarea ofertei educaționale, coordonarea proceselor de înscriere;
▪ Activitate în cadrul incubatorului de afaceri pentru studenți UBB Student i-Lab (oct. 2023 – dec.
2024): organizare de evenimente și comunicare cu studenții;
▪ Coordonare studenți în cadrul FSEGA International Week (2019–2023)
▪ Membră în Comisia de admitere la programul de master Managementul Resurselor Umane (2019-prezent)
▪ Organizare conferință: membră în comitetul de organizare al Managerial Challenges of the
Contemporary Society din cadrul FSEGA ( 2019 și 2021)
▪ Reprezentare instituțională: membră în Biroul electoral al secției de votare FSEGA (2023-prezent) |
Aptitudini calculator: |
- Microsoft Office - nivel avansat
- SPSS - nivel mediu
- Revisal - nivel mediu
- SMART PLS - nivel mediu |
Alte competente: |
Abilităţi de predare-învăţare consolidate prin ocuparea postului de Formator resurse umane în cadrul cursurilor acreditate de „Inspector/Referent resurse umane” organizate în cadrul Centrului de Orientare și Consiliere Profesională din cadrul FSEGA, UBB .
Abilităţi de coordonare consolidate prin activitatea desfăşurată în cadrul mai multor proiecte. |
Permis Conducere: |
Categoria B, din anul 2007 |
Informatii suplimentare: |
1. Decembrie 2024-prezent: Expert-Promotion Specialist în cadrul proiectului CircleREdu - Educație pentru Economia Circulară și Inginerie Inversă pentru Tranziția Verde
2. Martie-Noiembrie 2022: Expert învățământ în cadrul proiectului CNFIS ”Facilitarea angajabilitatii absolventilor prin dezvoltarea competentelor transversale relevante pentru noile ocupatii – EUCompetent”
3. Februarie-iulie 2021; ianuarie-iunie 2022: Coordonator întreprinderi simulate în proiectul POCU 130631 "Practică pentru o dezvoltare durabilă";
4. Iulie 2019-martie 2022: Formator şi Responsabil platforma online de învățare în proiectul POCU 123793 "Cercetător, viitor antreprenor – Noua Generaţie”
5. Martie-septembrie 2014: Responsabil raportare în proiectul Dezvoltarea carierei prin consilierea și formarea profesională a forței de muncă cu studii superioare, POSDRU/132/5.1/G/135285
6. Noiembrie 2010-octombrie 2012: Responsabil raportare în proiectul „Fereastră spre ocuparea forţei de muncă cu studii superioare”, POSDRU/104/5.1/G/78225
7. Ianuarie-februarie 2012; mai-iulie 2012; mai-iulie 2013: Formator în proiectul „Perfecţionarea cadrelor didactice, din învăţământul liceal, care predau discipline economice”, POSDRU/87/1.3/S/63908
8. Septembrie 2012-octombrie 2013: Responsabil practică în proiectul „Distribuţia în actualitate prin simulare de firmă cu suport IT pentru sisteme moderne de automatizare a forţei de vânzări”, POSDRU/109/2.1/G/82553
9. Octombrie 2009-septembrie 2010: Responsabil practică în proiectul „Convergenţa pregătirii universitare cu viaţa activă”, POSDRU/7/2.1/S/1
|
Ultima actualizare: 2025-05-25
|
|
|